Arc2(2.6)

20.5K 2.2K 112
                                    

[Zawgyi]

Silver moonစံအိမ္...

"သခင္ႀကီး...စံုစမ္းခိုင္းတာရပါၿပီ.."

"အင္း..ခ်ထားခဲ့.."

"ဟုတ္ကဲ့.."

ခ်န္းနန္..စာအိတ္ကိုခ်ၿပီးတာနဲ႔...အၿမီးေတာင္မျမင္ရဘဲ..ေပ်ာက္သြားတဲ့ကိုယ္ရံေတာ္ေၾကာင့္...စာနာစြာ...သက္ျပင္းခ်လိုက္မိသည္..
*'သခင္ႀကီးရယ္...သခင္ႀကီး...အရွိန္ဝါက..ကြၽန္ေတာ္တို႔ကို...လန္႔ၿပီးေသေအာင္လုပ္ေနတာပဲ..တစ္ေန႔တစ္ေန႔..သခင္ႀကီးေဘးက..အေအးဓာတ္ေၾကာင့္.
ကြၽန္ေတာ္..ေရခဲတိုက္ေတာင္မေရာက္ခ်င္ေတာ့ဘူး..'*

ထ်န္းက်ီေမာ့...သူ သိခ်င္တဲ့..ေကာင္ေလးအေၾကာင္းကို..ခ်က္ခ်င္းဖြင့္ဖတ္လိုက္သည္...
ဝမ္ရွင္းအယ္
အသက္၂၂
စီးပြားေရးေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္
အသက္၁၈နွစ္မွာ ကားမေတာ္တဆေၾကာင့္ ေအာက္ပိုင္းေသသြားခဲ့သည္
ေဒါသႀကီးတယ္ ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္မရွိဘူး ရမ္းကားတဲ့သခင္ေလးတစ္ေယာက္ တဲ့လား
*အဟက္...အေသးေလးကသာ ရမ္းကားတယ္ဆိုရင္ ဒီေန႔ အဲ့ကေလးကို ကူမွာမဟုတ္ဘူး *

"ခ်န္းနန္."
အပ္က်သံေတာင္ မၾကားရတဲ့အခန္းထဲမွာ..ဟိန္းထြက္လာတဲ့အသံတစ္ခု..
ေအးစက္ၿပီး..လူတိုင္းကို..ဦးၫြတ္နိုင္ေစတဲ့အသံ

"ဟုတ္ကဲ့..သခင္ႀကီး."

"အေသးေလးအေၾကာင္း ေကာလဟာလျဖန္႔ေနတာ ဘယ္သူလဲ.."

*ဟမ္ အေသးေလး..အေသးေလးက ဘယ္သူလဲဟ*
ခ်န္နန္ သခင္ႀကီးကိုၾကည့္လိုက္ေတာ့..ဝွီးခ်ဲနဲ႔ေကာင္ေလးပံုကို..ျမတ္နိုးရိပ္ေတြထင္ေနတဲ့မ်က္လံုးနဲ႔..ၾကည့္ေနတဲ့သခင္ႀကီးေၾကာင့္..သူ အလင္းေပါက္သြားရသည္..
"သခင္ေလးသတင္းေတြကိုျဖန္႔တာ...သူ႔အေဖ မယားငယ္နဲ႔ရတဲ့ကေလး ဝမ္ဖန္းရဲ႕လုပ္တာပါ...ၿပီးေတာ့..သခင္ေလးကားမေတာ္တဆျဖစ္တာလည္း..မယားငယ္သား လုပ္တာပါ..သခင္ေလးအေဖကေတာ့..သခင္ေလးစည္းစိမ္ေတြထိုင္ျဖဳန္းၿပီးေတာ့. သူ႔မိဘေတြကိုပါ..သခင္ေလးအိမ္မွာ တင္ေခၚထားပါတယ္..သခင္ေလးအေမဆံုးတာလည္း..သူတို႔ေၾကာင့္ပါပဲ...ၿပီးေတာ့..သခင္ေလးအေဖက.."

"မေခၚနဲ႔.."

"ဗ်ာ.."
ခ်န္းနန္ ေျပာတာေျပာေနရတာ..သူေျပာလိုက္တိုင္း.
.ေရခဲေငြ႕ေတြထြက္ထြက္လာတဲ့သခင္ႀကီးေၾကာင့္.
.ေက်ာျပင္တစ္ခုလံုးေခြၽးေတြ႐ႊဲလာရသည္..ေျပာလို႔မ
ၿပီးေသးခင္..'မေခၚနဲ႔'လို႔ေျပာကာ တားျမစ္လာတဲ့သခင္ႀကီးေၾကာင့္ ေၾကာင္အသြားသည္...
သူ႔ကို ေျပာလာတာက...

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Where stories live. Discover now