Real Life 15 final

20K 1.6K 244
                                    

[Zawgyi]
🍟🍕🥪🥙🍱🍘🍵

Hope (killer) စံအိမ္...

မီးထိန္ထိန္လင္းေနတဲ့ ၿခံဝန္းက်ယ္ႀကီးထဲမွာ စားပြဲခုံေတြကို စနစ္တက် ခင္းက်င္းထားသည္..

ျမက္ခင္းျပင္က်ယ္မွာ မီးလုံးေလးေတြ ျမႇဳပ္ထားတာေၾကာင့္ ေမွာင္ေနတဲ့ပတ္ဝန္းက်င္တစ္ခုလုံး ေန႔ခင္းေရာက္ေနသည့္အလားပင္..

စားပြဲခုံေတြရဲ႕ ညာဘက္ျခမ္းမွာေတာ့ ဘူေဖးစနစ္နဲ႔ ပင္လယ္စာမ်ိဳးစုံကို တည္ခင္းထားကာ ဘယ္ဘက္ျခမ္းမွာေတာ့ ေသာက္စရာေတြကို ခ်ခင္းထားသည္..

အျပင္အဆင္ေတြကိုလည္း မိုးျပာေရာင္ ပိုးသားႏုေတြကို သုံးၿပီး အလွဆင္ထားသည္..

သူမ..ဝိုင္၁ခြက္ကို ယူလိုက္ကာ အရသာခံေသာက္လိုက္သည္..

ဒီေန႔ သူမ ႏိုင္ငံျခားက ျပန္ေရာက္တဲ့ေန႔..နားခ်ိန္ေတာင္မရဘဲ ဒီ ညပါတီကို ေရာက္လာရတယ္..

အေဖေျပာတာေတာ့ စီးပြားေရးဘုရင္ ရွန္ေဟြ႕က ဒီစံအိမ္ရဲ႕ သခင္..hope ကုမၼဏီရဲ႕ ေခါင္းေဆာင္နဲ႔ လက္ထပ္လိုက္ၿပီတဲ့..

သူမ သိတာကေတာ့ Hopeရဲ႕ CEOက ပိုင္ဖုန္းဟြားဆိုတဲ့ မိန္းကေလးပဲ..ရွန္ေဟြ႕ဆိုတဲ့လူကိုေတာ့ သူမ မျမင္ဖူးေသးဘူး..

စီးပြားေရးနတ္ဘုရားလို႔ တင္စားခံထားရတဲ့လူက ဘယ္လိုပုံစံနဲ႔ မိန္းကေလးကို သေဘာက်သြားတာလဲဆိုတာ သိခ်င္စရာပဲ..

သူမတင္မကဘူး..အခု ဒီပြဲမွာ ေရာက္ေနတဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရွင္ေတြနဲ႔ သူတို႔ရဲ႕ သမီးေတြလည္း သိခ်င္ၾကမွာပဲ..

သူတို႔က မဂၤလာပြဲကို တိုးတိုးတိတ္တိတ္လုပ္ၾကေတာ့ သတင္းေထာက္ေတြလည္း ဘာသတင္းမွ စုံစမ္းလို႔မရဘူး..

အစက ရွန္ေဟြ႕က အဲ့မိန္းကေလးကို သေဘာမက်လို႔လို႔ ထင္ခဲ့ေပမယ့္ အခုေတာ့ မဟုတ္တဲ့ပုံပဲ..

သတင္းေထာက္ေတြကိုပါ ဖိတ္ထားပုံေပါက္ရင္ တစ္ခုခုေတာ့ တစ္ခုခုပဲ..

**တကယ္လို႔ ငါသာ အဲ့ေယာက္်ားကို သိမ္းသြင္းႏိုင္ရင္ ရွန္အိမ္ေတာ္ရဲ႕ စည္းစိမ္ေတြက အားလုံးငါ့အပိုင္ျဖစ္လာမွာပဲ..ဘယ္ေယာက္်ားမွ မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႕ အျပဳအစုကို သည္းမခံႏိုင္ဘူး..အခုေတာ့ ရွန္ေဟြ႕႐ုပ္ရည္က ဘယ္လိုရွိလဲ ေစာင့္ၾကည့္ၾကတာေပါ့..***

ေစာက္ေခ်ာ system(Completed)Where stories live. Discover now