10. Κρυμμένες αλήθειες!

856 73 7
                                    

Αφροδίτη!

Κοίταξα την ώρα στο κινητό μου και σηκώθηκα από τον καναπέ αθόρυβα και πολύ προσεχτικά. Ήθελα να φύγω χωρίς να τον ξυπνήσω. Ανέβηκα στο δωμάτιό του για να ντυθώ. Φόρεσα ένα μαύρο φόρεμα με διαφάνεια στον λαιμό, στενό μέχρι την μέση και ανοιχτό προς τα κάτω. Έπιασα το κόκκινο σακάκι μου, που ταίριαζε στο χρώμα του κραγιόν στα χείλη μου και ξεκίνησα για την καφετέρια που ήταν κοντά στην εταιρεία. Κατέβηκα με αυτοπεποίθηση και αποφασιστικότητα. Κλείδωσα και άφησα τον σερβιτόρο να με οδηγήσει στο σωστό τραπέζι.

"Καλημέρα σας κύριε Μιχαηλίδη!" Είπα εγώ στον πατέρα της Αλεξάνδρας που έπινε τον πρωινό του καφέ πριν συναντήσει τον Ερμή. Αμέσως του έδωσα το χέρι μου.

"Καλημέρα! Γνωριζόμαστε;" είπε εκείνος και σηκώθηκε όρθιος.

"Δεν νομίζω. Όμως έχω μία πρόταση για εσάς που πιστεύω πως θα σας ενδιαφέρει. Δεν θα σπαταλήσω πολύ τον χρόνο σας. Ακούστε με και δεν θα χάσατε. " είπα και εκείνος μου έδειξε να καθίσω στην άδεια θέση απέναντί του.

"Σας ακούω!' Είπε και εγώ άνοιξα μπροστά του τα χαρτιά με την συμφωνία που θα υπέγραφε σήμερα με την εταιρεία Φορεστερ.

"Η εταιρεία Φορεστερ δεν σκοπεύει να συνεργαστεί μαζί σας, αλλά να εξαγοράσει και να κλέψει ένα κομμάτι απο την δική σας γη. " του έδειξα με το χέρι μου το σημείο στα χαρτιά που έκρυβαν αυτήν την παγίδα ενώ τον κοιτούσα με θάρρος στα μάτια. " έχουν εξαπατήσει πολλά θύματά τους για να αποκτήσουν δύναμη και κύρος. Ένα από αυτά ήταν και η οικογένειά μου. " του έλεγα προσπαθώντας να τον πείσω με την φωτιά μου ακόμα και με τα ψέματά μου. " Στην σημερινή δημοπρασία θα ποντάρουν ένα εκατομμύριο δολάρια επειδή ξέρουν πως μπορούν να βγάλουν τα διπλά. Θα σας πρότεινα να μην πουλήσετε στον Φορεστερ την περιουσία σας και να την εκμεταλλευτείτε ο ίδιος. " του είπα εγώ φέρνοντας τα μαλλιά μου στο πλάι και σταυρωνοντας τα πόδια μου.

"Και γιατί να σε εμπιστευτώ; οι δικηγόροι μου έλεγξαν τα συμβόλαια πολύ καλά..." έλεγε διστακτικά.

"Είστε σίγουρος; Εγώ θα σας έλεγα να το ξανά σκεφτείτε πριν προχωρήσετε στην επόμενη ενέργεια. Δεν χρειάζεται να εμπιστευτείτε εμένα, μόνο να πάρετε μία δεύτερη γνώμη. " του ειπα και σηκώθηκα κρατώντας την τσάντα μου.

"Αν είναι αλήθεια γιατί με βοήθας; τι θα κερδίσεις από εμένα;"

"Σας είπα, έχω ανοιχτούς λογαριασμούς με την οικογένεια Φορεστερ. Ας είναι το μυστικό μας αυτό αν όντως έχω δίκιο. Και πάλι καλη σας μέρα. " είπα εγώ αφήνοντας την κάρτα με τους παλιότερους συνεργάτες των Φορεστερ στο τραπέζι. Αμέσως μετά μπήκα στο αυτοκίνητό μου και ξεκίνησα για την εταιρεία.

Πάθος  Για  Εκδίκηση!Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt