24. Αντιμέτωπος με έναν παλιό εχθρό!

696 50 7
                                    

Αφροδίτη!

Όλο το βράδυ προσπαθούσα να κοιμηθώ ψάχνοντας την μυρωδιά του Ερμή στα σεντόνια μου. Τον είχα τόσο πολύ ανάγκη. Το σώμα και η καρδιά μου περίμεναν την αγκαλιά του και την ανάσα του. Να παρασυρθω για άλλη μία φορά μαζί του. Μέχρι που ένιωσα το σώμα μου να ανατριχιάζει ευχάριστα και η προσμονή να μεγαλώνει. Τότε άνοιξα τα μάτια μου.

"Ξέρω πως με παρακολουθείς να κοιμάμαι..." είπα εγώ επειδή πάντα αισθανόμουν την παρουσία του κοντά μου.

"Δεν μπορώ να πάρω τα μάτια μου από πάνω σου..." είπε εκείνος και εγώ σήκωσα το επάνω μέρος του σώματός μου. "Θα επιστρέψεις σε αυτόν αύριο βράδυ; έχω τρελαθεί με το να το σκέφτομαι από την στιγμή που το άκουσα. " έλεγε εκείνος αναπνέοντας δυνατά και γέρνοντας με νευρικότητα το σώμα του μπροστά.

"Ποτέ! " του είπα και κάθισα στα λυγισμένα μου πόδια. " Ποτέ αγάπη μου!" Είπα εγώ και εκείνος στάθηκε μπροστά από το παράθυρο για να μπορέσει να φύγει. " δεν θες να έρθεις δίπλα μου;" του είπα εγώ και του έτεινα το χέρι μου. Ήξερα πολύ καλά πως αυτό ήθελε να ακούσει.

"Σαν τρελός..." είπε και άρχισε να ανεβαίνει στο κρεβάτι μου καθώς του έκανα νόημα να με πλησιάσει.

"Σε περίμενα όλο το βράδυ! Ήξερα πως θα έρθεις και σε περίμενα. " κράτησα το πρόσωπό του και του έδωσα ένα έντονο φιλί. " Σε είχα ανάγκη!" Έλεγα μυρίζοντας το άρωμά του στον λαιμό του.

"Είσαι δική μου!" Έλεγε κρατώντας με δυνατά και φιλώντας ελάχιστα , μα με ορμή τα χείλη μου. Τα χέρια του είχαν ανακατεύει με τα μαλλιά μου. "Βγάλε το πουκάμισό μου! "Είπε απαιτητικά και εγω τον κοίταξα στα μάτια και άρχισα να ξεκουμπώνω τα κουμπιά ένα προς ένα. Εκείνος τα είχε κλειστά απολαμβάνοντας εμένα να κάνω αυτό που μου ζητάει. Ύστερα το βλέμμα μου ταξίδεψε στο κορμί του. Το χέρι μου έκανε να το χαϊδέψει με πόθο, μα εκείνος το σταμάτησε. "Όχι απόψε... Μα θα το προσπαθήσω για εσένα... " μου είπε και με φιλιά άρχισε να με ρίχνει πίσω στο κρεβάτι. Τον βοήθησα να το βγάλει χωρίς να σταματήσω να τον φιλάω και ύστερα εκείνος σήκωσε ψηλά τα χέρια μου και τα κράτησε πάνω από το κεφάλι μου . Τα χάιδεψε απαλά, από τον καρπό ως τους ώμους. "Με εμπιστεύεσαι;" με ρώτησε καθώς σήκωσε το σώμα του από πάνω μου.

"Ναι..." του είπα με βαθιά φωνή και εκείνος άνοιξε την ζώνη στο παντελόνι του.

"Με φοβάσαι;" είπε εκείνος μόλις έβγαλε τα ρούχα του και επέστρεψε σε εμένα.

Πάθος  Για  Εκδίκηση!Where stories live. Discover now