Αφροδίτη!
"Μωρό μου;" είπε τρυφερά ο Ερμής για να με ξυπνήσει. Είχα αποκοιμηθεί στον ώμο του όσο χάιδευε τα μαλλιά μου." Φτάσαμε!" Είπε μόλις άνοιξα τα μάτια μου και μου έδωσε ένα φιλί.
"Πρώτη φορά ταξιδεύω με αεροπλάνο..." Είπα εγώ δίνοντάς του ένα φιλί με την σειρά μου. Ύστερα κοίταξα έξω από το παράθυρο. Το ιδιωτικό του αεροπλάνο άρχισε να προσγειώνεται στο αεροδρόμιο της Αγίας Πετρούπολης. Το μόνο που διέκρινα από το παράθυρό μου ήταν το κάτασπρο χιόνι που είχε απλωθεί παντού.
"Είμαι σίγουρος πως θα σου αρέσει αυτο το μέρος. Μόλις τελειώσουμε με την συμφωνία και τις υπόλοιπες εκκρεμότητες ,θα περάσουμε χρόνο επιτέλους μαζί. Χωρίς κάποιος να μας ενοχλεί. " Είπε ο Ερμής φιλώντας τον ώμο μου και κλείνοντας το κινητό μου.
"Ανυπομονώ μωρό μου!" Του απάντησα με ένα ενθουσιασμένο και ερωτικό βλέμμα. Πέρασα τα χείλη μου ξυστά από το δικό του.
"Είναι ένα μέρος που θέλω να σου γνωρίσω... " Είπε εκείνος και εγώ έγειρα στο σώμα του για μία στιγμή.
"Πάω όπου με πας αγάπη μου!" Του απάντησα και εκείνος με αγκάλιασε.
Όταν η πόρτα άνοιξε , εγώ έβγαλα την ζώνη μου και φόρεσα το μαύρο ζεστό παλτό μου. Ο Ερμής μου κράτησε το χέρι καθώς φορούσε τα γυαλιά ηλίου του. Ένα μαύρο αυτοκίνητο πολυτελείας μας περίμενε ακριβώς μπροστά μας για να μας συνοδεύσει στην εταιρεία που θα κλείναμε την συμφωνία. Ο οδηγός μας άνοιξε την πόρτα στα πίσω καθίσματα και εγώ έφτιαξα το κασκόλ μου στον λαιμό πριν μπω μέσα, εξαιτίας του κρύου που είχε. Ήταν πιο δυνατό από την Αμερική. Αυτό όμως δεν εμπόδιζε την περιέργεια στο βλέμμα μου για να γνωρίσω την πόλη.
Σε όλη την διαδρομή χάζευα την θέα της μέσα από τα φιμε τζάμια του οχήματος. Ήταν τόσο ρομαντική και γραφική. Σύγχρονη και ταυτόχρονα τόσο παλιά. Σαν να ενώνει δύο διαφορετικούς κόσμους ή εποχές. Τα ιδιαίτερα και μοναδικά αρχιτεκτονικα στοιχεία της ,την έκαναν μαγική. Ο μεγάλος ναος με τα μπρούτζινα άλογα γύρω από την κορυφή του, μου τράβηξε την προσοχή καθώς φαινόταν σε όλη την πολη με μία ματιά. Ένιωθα να βρίσκομαι μέσα σε ένα παραμύθι. Όταν περάσαμε το μεγάλο παλάτι ,με το κοκκινο χαλί στα σκαλοπάτια του και τα γκρίζα χαλίκια που δημιουργούσαν το μονοπάτι σε αυτό, το αυτοκίνητο σταμάτησε. Ο Ερμής είχε κάνει νόημα στον οδηγώ και έτσι κατεβήκαμε πριν φτάσουμε στην εταιρεία.
YOU ARE READING
Πάθος Για Εκδίκηση!
RomanceΜετά την δολοφονία του αδερφού της και του πατέρα της, η Αφροδίτη Σερέτη, επιστρέφει για να πάρει εκδίκηση από αυτούς που κατέστρεψαν την οικογένειά της. Διεκδικεί μια θέση δίπλα στον επικίνδυνο και άκρως γοητευτικό Ερμή Φόρεστερ. Ο κίνδυνος παραμο...