Αφροδίτη!
"Όταν μία γυναίκα λέει όχι είναι όχι και οφείλεις να το σέβεσαι αυτό." Του φώναξε ο Μάνος από το πουθενά. Τον έπιασε με δύναμη και τον κόλλησε στον τοίχο για να με γλυτώσει. "Αν την ξανά πλησιάσεις , θα σε σκοτώσω εγώ." Έλεγε και έσφιξε την γροθιά του για να τον χτυπήσει.
"Δεν ήθελα να της κάνω κακό ! Αγαπώ την ίδια γυναίκα με τον αδερφό μου..." φώναξε εκείνος καταλήγοντας στο πάτωμα απο μόνος του και εγώ κράτησα το χέρι του Μάνου για να μην το κάνει, όσο και αν έτρεμα ολόκληρη.
"Μάνο σε παρακαλώ..." Του έλεγα εγώ αγκαλιάζοντάς τον.
"Είσαι καλά κορίτσι μου; " με ρώτησε κρατώντας το πρόσωπό μου και εγώ του απάντησα κουνώντας μόνο το κεφάλι μου. Ο Αλέξης έφυγε αρκετά βιαστικά για να κάνει εμετό από το ποτό. "Έλα μαζί μου απόψε... Δεν μπορώ να σε αφήσω μόνη εδώ. Αφροδίτη δώσε ένα τέλος σε όλο αυτό. Σε παρακαλώ. " του κράτησα τα χέρια σφιχτά πριν τα κατεβάσω επειδή δεν θα τον ακολουθούσα.
"Δεν θα φύγω... Δεν μπορώ να περάσω ούτε ένα βράδυ μακριά από τον Ερμή. Απλώς δεν μπορώ... Νιωθω εξαρτημένη από εκείνον. Τον χρειάζομαι ακόμα και όταν πονάω εξαιτίας του." Του έλεγα όλα όσα νιώθει η καρδιά μου επειδή εκείνος ήταν το μοναδικό μου στήριγμα.
"Ανησυχώ τόσο για εσένα. Δεν ξέρω πως να σε βοηθήσω πλέον..." Έλεγε εκείνος κρατώντας με στην αγκαλιά του για να μην κλαίω. "Δεν σε έχω ξανά δει ποτέ σε αυτήν την κατάσταση." Τον οδήγησα κοντά στο δωμάτιό μου.
"Κανείς δεν μπορεί να με βοηθήσει..." του είπα και έπιασα το κλειδί για να ξεκλειδώσω την πόρτα του δωματίου μου. "Μα θα βρω την άκρη, μόλις μάθω την αλήθεια. " του είπα εγώ και εκείνος έδιωξε το δάκρυ από το πρόσωπό μου.
"Τουλάχιστον να ειδοποιήσω τον Ερμή για να μην είσαι μόνη. Θα ξέρω πως σε αφήνω με κάποιον που σε αγαπάει. " έλεγε εκείνος χαϊδεύοντας ελάχιστα τα μαλλιά μου.
"Απο πότε εσύ άλλαξες γνώμη για αυτόν;" έλεγα εγώ με απορία και περιέργεια.
"Δεν έχω αλλάξει γνώμη Αφροδίτη. Ακόμα φοβάμαι το τι θα συμβεί όταν μάθει την πραγματική σου ταυτότητα. Επειδή σε αγαπάει πραγματικά... Η αντίδρασή του θα είναι χειρότερη. " μου έδωσε ένα φιλί στο κεφάλι όπως έκανε από μικρός και πλησίασε την πόρτα μου. "Ακολούθησε την καρδιά σου. Εκείνη δεν έκανε λάθος από την αρχή. Έχει τον λόγο της που διάλεξε τον Ερμή. "Μου είπε εκείνος και έφυγε. Εγώ κλείδωσα την πόρτα ξέροντας πως ούτε εκείνος θα μου πει την αλήθεια και πως θα περιμένει να ακούσει το κλειδί στην κλειδαριά.
YOU ARE READING
Πάθος Για Εκδίκηση!
RomanceΜετά την δολοφονία του αδερφού της και του πατέρα της, η Αφροδίτη Σερέτη, επιστρέφει για να πάρει εκδίκηση από αυτούς που κατέστρεψαν την οικογένειά της. Διεκδικεί μια θέση δίπλα στον επικίνδυνο και άκρως γοητευτικό Ερμή Φόρεστερ. Ο κίνδυνος παραμο...