Ερμής!
"Σε θέλω μαζί μου Αφροδίτη. Δεν χαίρομαι καθόλου που σε αφήνω σε αυτόν. " Της είπα μόλις φτάσαμε έξω από το σπίτι του Μάνου και έλυσα την ζώνη ασφαλείας μου.
"Για μένα αυτός είναι πλέον ο αδερφός μου..." μου απάντησε εκείνη ακουμπώντας το κεφάλι της στο κάθισμα για να ηρεμήσει απο την ζαλάδα. Της έβγαλα την ζώνη για να νιώσει πιο άνετα και κατέβασα περισσότερο το παράθυρο για να την φυσάει ο αέρας.
"Θα σε μεθαω πιο συχνά αν είναι να κάθεσαι τόσο ήσυχη. " της είπα και εκείνη μου γέλασε κοιτάζοντάς με στα μάτια. "Λατρεύω το χαμόγελό σου και το άρωμά σου." Χάιδεψα ελάχιστα το πρόσωπό της.
"Νομίζω πως ζαλίζομαι αρκετά..." είπε και εγώ χάιδεψα το στομάχι της." Ερμή; Χαίρομαι που ήσουν εκεί για μένα. Σε ήθελα εκεί! " είπε εκείνη και εγώ την φίλησα έντονα.
"Σε θέλω πραγματικά Αφροδίτη. Είσαι συνέχεια στο μυαλό μου. " της είπα ανάμεσα στο φιλί μας. Το βλέμμα μου εστίασε στο κάτω χείλος της μέχρι που την φίλησα ξανά. Εκείνη σήκωσε το σώμα της ελάχιστα για να έρθει κοντά μου και εγώ κράτησα την μέση της. "Τώρα είναι που δεν θέλω να σε αφήσω και να φύγω. " έλεγα καθώς απολάμβανα τον τρόπο που εκείνη ανταποκρινόταν στα φιλιά μου. Με κρατούσε επάνω της απο το σακάκι μου και εγώ άγγιζα περισσότερο το κορμί της. Ένιωθα να παίρνουνε οξυγόνο και οι δύο από αυτό το φιλί. Τα χείλη μου κατέβηκαν στο πηγούνι της και ύστερα στον λαιμό της. Επιθυμούσα τόσο πολύ να την κάνω δική μου, ειδικά όταν άκουγα το όνομά μου με τις μπερδεμένες της αναπνοές. Μέχρι που την ένιωσα να απομακρύνεται αργά. Τα μάτια της κοιτούσαν το όπλο στην ζώνη μου.
"Ερμή ;" είπε και μου κράτησε το χέρι με μία μελαγχολία και μία θλίψη στο βλέμμα της. " Δεν θέλω να σκοτώσεις ξανά. Σε παρακαλώ... Ξέρω πως το έκανες για να με προστατέψεις..." έλεγε σφίγγοντας ελάχιστα τα χείλη της και εγώ έφερα το χέρι της μπροστά στα χείλη μου και το φίλησα. "Σε παρακαλώ... Δεν με τρομάζει ο θυμός σου... Μα το ποια καρδιά μπορεί να τραυματιστεί θανάσιμα. "
"Δεν μπορώ να στο υποσχεθώ αυτό άγγελέ μου. " της είπα και εκείνη άνοιξε την πόρτα για να κατέβει. Εγώ την έφερα προς το μέρος μου αμέσως. "Αν πρέπει να το χρησιμοποιήσω για να σε προστατέψω θα το κάνω. Σημαίνεις τόσα πολλά για μένα. " της έδωσα ένα μικρό φιλί γιατί το κινητό μου χτύπησε απρόσμενα. "Τι συμβαίνει;" είπα μόλις απάντησα σε έναν από τους άντρες μου.
"Υπάρχει κάτι που πρέπει να δείτε αμέσως. Είπε εκείνος και ύστερα έκλεισα το τηλέφωνο για να τους βρω.
YOU ARE READING
Πάθος Για Εκδίκηση!
RomanceΜετά την δολοφονία του αδερφού της και του πατέρα της, η Αφροδίτη Σερέτη, επιστρέφει για να πάρει εκδίκηση από αυτούς που κατέστρεψαν την οικογένειά της. Διεκδικεί μια θέση δίπλα στον επικίνδυνο και άκρως γοητευτικό Ερμή Φόρεστερ. Ο κίνδυνος παραμο...