15. Ο έρωτας γίνεται το ναρκωτικό τους!

753 63 6
                                    

Αφροδίτη!

Το πρωί, χτύπησα την πόρτα στο γραφείο του Φορεστερ και μόλις άκουσα την απότομη και βραχνια φωνή του , άνοιξα την πόρτα. "Έμαθα πως με ζητήσατε..." είπα και προχώρησα προς το γραφείο του.

"Ασφαλώς. " Είπε εκείνος και μου έδειξε να καθίσω στις δερμάτινες μαύρες πολυθρόνες μπροστά από το γραφείο του. Έφτιαξε το σακάκι του μόλις στάθηκα μπροστά του και σταύρωσε τα χέρια του μόλις έφερε προς το μέρος μου έναν επίσημο φάκελο ανοιχτό. "Αυτό είναι για εσένα! " Είπε και άφησε στην μέση έναν μαύρο στυλό για να μπορέσω να υπογράψω τα χαρτιά. "Δεν μου αρέσει να αφήνω συζητήσεις στην μέση." Μου τόνισε μόλις διάβασα το συμφωνητικό που μου είχε ετοιμάσει για να μην ζητήσω τίποτα από την περιουσία του. "Δες το σαν ένα προγαμιαίο συμβόλαιο. Αυριο βράδυ θα γίνει ο γάμος και θέλω να προστατέψω την περιουσία μου. " Είπε και εγώ γέλασα ξαφνικά και ελάχιστα.

"Όπως επιθυμείτε!" Έγειρα το σώμα μου πάνω στο γραφείο και κράτησα τα μαλλιά μου για να μην καλύπτουν το πρόσωπό μου. Υπέγραφα ενώ τον κοιτούσα στα μάτια με σιγουριά. "Τελειώσαμε;" τον ρώτησα αφήνοντας το στυλό κάτω.

"Για την ώρα!" Μου απάντησε εκείνος και σηκώθηκε απο την θέση του. "Δεν ξέρω τι θέλεις από την οικογένειά μου, μα θα το μάθω σύντομα. Να είσαι σίγουρη για αυτό. " Είπε ενώ στηριζόταν ελαφρώς στο έπιπλο. Εγώ σήκωσα τα φρύδια μου ψηλά.

"Χάρηκα και εγώ που τα είπαμε. " του απάντησα με μία ειρωνεία και ύστερα έφυγα από το γραφείο του.

"Αφροδίτη; χρειάζομαι μία υπογραφή του Φορεστερ για να το στείλω στην τράπεζα. " Είπε η Μαργαρίτα και αμέσως μπήκα στο γραφείο του.

"Ερμή έχω τους ισολογισμούς που ζήτησες από το λογιστήριο. Είναι έτοιμοι. " του είπα εγώ καθώς τους άφηνα μπροστά του. " τους έλεγξα είδη. Μπορούμε να ανεβάσουμε τις μετοχές έως και 20 % σε ανερχόμενους επενδυτές. " του ειπα πριν καν τους κοιτάξει. "Επίσης χρειάζομαι μία υπογραφή σου για την ανανέωση της συμφωνίας με την διεθνή τράπεζα ." Του έλεγα καθώς πήγαινα δίπλα του για να υπογράψει. Το βλέμμα του θύμωνε όλο και πιο πολύ καθώς απέφυγα να μιλήσω για όλα όσα έγιναν εχθές το βράδυ.

"Αφροδίτη σταμάτα να προσποιείσαι πως δεν τρέχει τίποτα..." είπε πετώντας τον στύλο με δύναμη από τα χέρια του.

"Επίσης ο εκπρόσωπος της εταιρείας Max space απο την Αγία Πετρούπολη θέλει να μιλήσει με εσάς τον ίδιο προσωπικά. Δεν μπόρεσα να τον πείσω και να κλείσω μία συνάντηση. " έλεγα και τότε εκείνος με βούτηξε από το χέρι και με οδήγησε στον τοίχο.

Πάθος  Για  Εκδίκηση!Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ