38.Bölüm

465 24 15
                                    

Taraftarlar bağırıyordu, ben telaşla aşağı inmeye çalıştım ama Özge burada kalmamın daha iyi olacağını söyledi. Reus hala kavga ediyordu. Resmen birbirlerine girmişlerdi diyebilirim. Sonunda hakem ayırdı ve Reus'a sarı kart verdi.

Reus bu sefer hakemin üstüne yürüdü. Allahım ne yapmaya çalışıyor bu.. Takım arkadaşlarından Aubameyang ve Kevin Reus'u sakinleştirmeye çalışıyordu. Sahada herkes Reus ve hakemin başına toplanmışlardı.

Kavga ettiği futbolcunun ise burnu kanıyordu, o nedenle futbolcuyu sağlık ekiplerinin yanına göndermişlerdi, formasının arkasından adını öğrenmeye çalıştım ama göremedim, bizimkilere sormak aklıma gelmemişti.

Hakem gerçekten sinirlenmişti sarı kartın ardından bu seferde kırmızı kart verdi. Offf inanmıyorum ya neden böyle oldu ki.. Reus ne kadar da itiraf etse bi işe yaramadı. Sinirli bi şekilde içeri girdi. Tabi Borussia Dortmund taraftarı hakeme tepki gösteriyordu.

Reus'un takım arkadaşlarının hemen hemen hepsi bana baktı, aslında şüphelenmiyor da değilim. Neler olduğunu bir an önce anlamak istiyordum. Reus, taraftarlar ve takım arkadaşlarının yanı sıra Jurgen Kloop'da sinirlenmişti bu duruma.

''Ben soyunma odasına gidiyorum, sanırım Reus'un sakinleşmeye ihtiyacı var.''dedi Marcel.

''Bende gelecem.''dedim heyecanlı bi tavırla. Başıyla onayladı.

''Biz sizi dışarda bekliyoruz o zaman.''dedi Robin.

Birlikte seyirci bölümünden ayrıldık. Ben ve Marcel soyunma odasına giderken Robin ve Özge'de dışarıya çıktı. Sonunda Reus'un bulunduğu soyunma odasına geldik. İçeri girdiğimizde oturuyordu, ama sinirli olduğu belliydi.

''Reus noldu bu kadar neye sinirlendin sen!!''dedi Marcel telaşla.

''Yok bişey. Siz neden geldiniz bekleseydiniz ya.''

''Biz seni merak ettik.''dedim bende.

''Önemli bişey yok sonra anlatırım. Neyse hadi siz çıkın ben maç bitiminde gelece.''dedi. Sanki bizi bi an önce başından atmak istiyor gibi bir hali vardı. Bizde çaresizce çıkmaya karar verdik. Soyunma odasından çıktığımızda dışarıya doğru yürürken bi taraftan da konuşuyorduk.

''Merak etme, Reus gole yaklaşmıştı yani kim olsa aynı şeyi yapardı.''dedi Marcel. Bu sefer de benim tepkim yüksekti.

''Saçmalama Marcel!! Kesin bişey oldu kesin, bunu hissedebiliyorum. Yani alt tarafı yere düştü kalkıp tekrardan devam edebilirdi ama o futbolcuyla aralarında bi diyalog geçti ondan sonra da yumruk attı Reus.''

''Ya hemen başka bişeye bağlama belki küfür felan etmiştir falan o şekil bi diyalog olmuştur aralarında.''

''Reus'un takım arkadaşları sahada dönüp bana baktılar. Hepsi..''

''Aklında ne var..''

''Bilmiyorum hiçbişey yok kafam karıştı zaten bende neyin ne olduğunu tam anlayamadım ama normal bişey olmadığı kesin.''

''Neyse daha Reus gelsin de bi ondan sonra bakarız.''dedi ve bizde 2 dakikaya yakın bi zamandan sonra dışarıya çıkabildik. Robin ve Özge arabada bekliyorlardı. Robin arabadan indi.

''Ee noldu? Reus nasıl??''

''Bilmiyoruz daha bişey söylemedi biz eve gidelim de bakarız.''dedi Marcel.

''Tamam. Hadi Merve senle ben gidelim.''dedi Robin bende onayladım ve arabaya binip eve doğru gitmeye başladık.

Maç bitmiştir. Reus'un takım arkadaşları telaşla soyunma odasına gitmiştir. Tabi maçı Borussia Dortmund 1-0 kazanmıştır ama yine de moraller bozuktur.

NOTHİNG LİKE USHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin