Story Of My Life

633 20 2
                                    

Evet Multidekiler hikayenin karakterleri arkadaşlar. Yorumlara göre karakterleri belirledim. İyi okumalar.

Hazırlanmaya başlamıştık. Özge'nin beni soru yağmuruna tutmasına aldırış etmeden aklımdaki planları nasıl uygulayacağımı düşünüyordum. Aslında kafamda tam bir plan yoktu ama yine de bişeyler düşünüyordum. Reus'u unutmak için başka çarem yoktu.

''Merve hadi artık çatlatma insanı nereye gidiyoruz ya bana erkek arkadaş lazım demek de neyin nesi?''

''Ya sen bi soru sormasana. Hazırlanmana bak, neyin ne olduğunu göreceksin.''

Aklıma hazırlanırken Marcel'in ve Robin'in sabah söyledikleri geldi. Acaba gerçekten de Reus kendine zarar verir mi? Keşke onunla konuşma teklifini kabul etseydim. Hiç değilse kafamda soru işaretleri kalmazdı, ayrıca bir sonuca varmış olurduk.

-Marco'nun anlatımı-

Evde tek başıma oturuyordum. Telefonumu kapatmıştım kimsenin aramaması için. Durgundum. Televizyonda sıradan bir kanalın vermiş olduğu film açıktı. Filmin adı ''Benimle gelir misin?''

Aslında filmi izlmiyordum. Sadece aklıma o gün gelmişti.

Birlikte film izlediğimiz gün..

O güne geri dönmek için herşeyi yapardım. Keşke o gün hiç yaşanmasaydı. Her şey bir anda oldu. Ben böyle olacağını bilemezdim ki.. Elime telefonumu aldım ve kapalı telefonumu açmaya koyuldum. Tabiki de Merve'yi arayacaktım.

-Merve'nin anlatımı-

Özge hazırlanırken bende Dortmund'da bulunan mekanları araştırıyordum. Bir sitede işime yarayacak mekanlar vardı, Dortmund'un ünlü mekanları. Tabi bu listede COCAİNE'de vardı. Tabi onu rest geçtim. Başka mekanlara baktım ve adreslerini not ettim.

Aralarından seçim yaptıktan sonra "Prisma Vip Lounge Nin''adlı mekanda karar kıldım. Vermiş oldukları telefon numarasını aldıktan sonra telefonu Özge'ye uzattım.

''Bak yer ayıracaksın oraya gidiyoruz gerekirse isim falan da ver ne de olsa beni büyük ihtimal tanıyolardır en özel bölümü iste tamam mı?''

''Tamam ya tamam.''dedi sıkılmış bir şekilde. Konuşması bittikten sonra ''Tamam ayarladım herşey hazır.''dedi. ''Harika.''diyerek yanıt verdim. ''Ne yapmaya çalıştığını hala anlamış değilim.''dedi ve odasına gitti Özge.

Umursamadan kıyafet seçimi falan yaptım. Uyumlu güzel bir kıyafet giydikten sonra saçımı falan yaptım makyaj falan derken hazırdım ayrıca akşam olmuştu.

''Hazır mısın Özge?''diye bağırdım beni duyabilmesi için. Odama geldi ''Hadi bir an önce çıkalım.''dedi. ''Bakıyorum da dünden hazırsın.''diyip gülümsedim. ''Onunla alakası yok şu lanet gün bir an önce bitsin istiyorum.''dedi gelmek istemediği her halinden belliydi.

Son kez aynaya bakarken telefonumun çaldığını duydum. Arayan "Reus!" Bir an duraksadım açsam mı açmasam mı diye. Derin bir nefes alıp yutkunduktan sonra telefonumu açtım. İlk cümlem ''Alo!''olmuştu.

''Merve!''

Sesi ona olan tüm öfkemi, sinirimi dindirmişti. Uygulayacağım tüm planlardan bir anda vazgeçmek istedim. Erkek arkadaş bulmak, Reus'u unutmak, herşeye farklı şekillerden devam etmek...

''Reus arayacağını hiç düşünmemiştim.''

''Aslında bakarsan bende. Ama kendimi tutamadım, hakim olamadım. Öyle olunca da aramak istedim. Benim seninle konuşmam gerek.''

''Aslında konuşmak iyi fikir ama ben bilmiyorum yani yüz yüze nasıl olacak diye düşünmüyor değilim.''

''Lütfen kendimi sana anlatmama izin ver artık. Bu kadar abartmayacaksın değil mi? Kendinde söylemedin mi bıktım diye daha neyi bekliyorsun ki..''

Bi an duraksadım haklıydı çünkü.

''Alo orda mısın.''

''Burdayım. Bak Reus haklısın konuşmamız gerekiyor, ama şu an değil. Yani bugün müsait değilim. Yarın nerede istersen orada konuşuruz.''

''Peki sen nasıl istersen. Benim evim uygun. Evde konuşmak en iyisi.''

''Peki tamam sonra görüşürüz.''diyip kapattım. O sırada Özge yanıma geldi. ''Hadi ne bekliyosun ya iki saattir.''dedi.

''Ben gelmek istemiyorum vazgeçtim.''

''Ay noldu ki şimdi bir anda valla ne yapmaya çalışıyosun anlamış değilim Merve. Yeter adam akıllı konuşun anlaşin artık aranızda.''

''Beni aradı zaten az önce.''

''Ha öyle desene vazgeçmenin nedeni buymuş demek ki.''diyip gülümsedi.

''Unutmak istedim ama sesini duyduğumda herşey bir anda değişti. Sanırım artık bende kendimi anlatmaya başlamalıyım.''

''Geç bile kaldın. Reus elinden geleni yapıyor sıra sende. Neyse hadi sen git duş al şu üzerindekilerden kurtul kendine gel ve düşün herşeyi.''

''Tamam.''dedim ve odama çıktım. Duş aldıktan sonra kafamı yastığa koydum ve yarın için düşünmeye başladım.

-Robin'in anlatımı-

Marcel ve ben mekandaydık. Etkinliğe az kaldı ne de olsa bi kaç eksikliği yapmak için burdaydık. Çalışanlara gerekli bilgileri falan veriyorduk. Aslında kafamızın yerinde olduğu da söylenemezdi. Reus aklımızdan hiç çıkmıyordu.

Sonunda Marcel'le oturup konuşmaya başladık. Sonuçta Reus bizim arkadaşımızdı onu düşünmemiz gerekiyor.

''Reus hiç iyi değildi Robin. Yani ben, ben onu ilk defa böyle görüyorum. İlk defa birine bu kadar aşık olmuşken mutsuz olmasını istemiyorum.''dedi Marcel.

''Haklısın yani ne desen haklısin bende Reus'u ilk defa böyle görüyorum. Reus'un en fazla 5 gün sürerdi ilişkileri. Ama bu sefer gerçekten seviyor.''

O sırada yanımıza Victoria geldi sanki anlattıklarımızı duymuş gibi bir hali vardı. Marcel'le birbirimize baktık ne de olsa Victoria Reus'u elde etmek için senelerdir uğraşıyordu ve eminim ki bu sefer de elinden gelen herşeyi yapacak.

Bölüm Sonu.

NOTHİNG LİKE USHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin