Everything Has Changed

553 23 2
                                    

Marco ''İnanmıyorum annemler kapıda.''diyince yüz ifadem değişti. ''Nolucak şimdi?"dedim tedirgin bi ses tonuyla. O da kapıyı açtı inanmıyorum saklanıcaktım..

Kapıyı açtığında Marcel ve Özge karşımda duruyordu. Marco o sırada sesli güldü. ''İnanmıyorum sana ya ödüm patladı.''dedim anlamamış bi hali vardı ki ''Korktum yani.''diye düzelttim.

''Hahahah zaten onun için yapmıştım.''dedi ve gülmeye devam etti. ''Bunu sana ödeteceğimden emin olabilirsin.''dedim ve sinsi bi bakış attım.

Tabi Marcel ve Özge'nin olanlardan haberi bile yoktu. ''Neler oluyor.''dedi Özge sakin bi tavırla. ''Ya eyvah annemler kapıda dedi beni korkuttu sonradan siz çıkınca gülmeye başladı işte ama bunu ödeyecek.''dedim ve hepimiz güldük.

''Marco'dan beklenen iğrenç şakalar.''dedi Marcel rahat bi tavırla. Her neyse içeri girdiler oturma odasına geçtik.

''Baksana Merve bugün bir sürü ajanstan bana teklif geldi biliyor musun. Yani aslında sana teklif geldi. Mankenlik için. Büyük markalar seni reklam çekimleri için istiyorlar.''diyince havalara uçacak derecede mutlu oldum.

''Sahi mi?İnanmıyorum harika bi haber bu.''dedim ''Neyse ayrıntıları evde konuşuruz.''dedim. Konuyu değiştiren isim Marcel oldu.

''Baksanıza iki gün sonra uzaktan arkadaşlarım gelecek. Onlarla bi akşam yemeğinde buluşmayı düşünüyorum. Bu dörtlü olarak bana eşlik eder misiniz?"dedi.

''Ya aslında güzel fikir.''dedi Marco bana bakarak. ''E senin ayağın sakat değil mi Marco nasıl yürüyeceksin.''dedi Özge sanırım Marco'nun artık profesyonel olduğundan haberi yoktu :)

''Marco artık profesyonel olmuş bu konuda Özge rahatça yürüyo hatta koşabileceğine bile bahse giderim.''dedim. ''Haa öyleyse sıkıntı yok.''dedi.

''Ee o zaman geliyosunuz değil mi??"dedi hepimiz teklifini kabul ettiğimizi belirttik. Açıkçası güzel bi akşamdı. Tabi Marco'nun bana yaptığı o iğrenç şaka olmasaydı daha iyi olabilirdi :)

Her neyse kendi aramızda eğleniyoduk. Marcel internette dolaşırken ''İnanmıyorum şu habere bakın.''dedi.

Habere baktığımızda...

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Kısa oldu biliyorum ama yazılılarım var tatilde telafi edecem merak etmeyin :) ;)

NOTHİNG LİKE USHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin