61.Bölüm

316 17 1
                                    


''Ne yani hayatının teklifine hayır diyeceksin Merve?''diye gürledi.

''Ne yapabilirim Özge, istemiyorum.''

''Marco istemedi değil mi?''dedi kendinden emin bi şekilde.

''Evet istemedi, bende bu yüzden kabul etmedim.''dedim o sıra telefonum çaldı, elime aldım gizli bi numaraydı..

''Alo.''dedim bekledim ama cevap yoktu. ''Alo... Alo kimsiniz.''dedim ve kapandı.

''Noldu kimmiş??''

''Bilmiyorum.''

''Yanlışlıkla aramışlardır belki, neyse hadi hazırladım ben şarapları içeri geçelim.''dedi ve içeri geçtik.

Bayağı güzel bi geceydi, bi ara Robin'i mutfakta tek yakaladım ve ona teşekkür ettim. Eğer Marco'yla şu an bu kadar mutluysak onun sayesinde.

Gecenin ilerleyen saatlerinde bizimkiler evden ayrıldılar. Marco ve ben liseli aşıklara dönmüştük, ben odamda yorganın altından Marco'yla mesajlaşıyordum.

Gayet iyi gidiyorken saat 02:50 gibi tam Marco'nun mesajına cevap verirken telefonum çaldı, gizli numaraydı yine de açtım, fakat arayan kişi cevap vermemişti. Fazla üstüne gitmeden kapattım ve tekrardan Marco'yla mesajlaşmaya devam ettim. Sanırım uyuyakalmışım...

Ertesi sabah olduğunda Marco'dan iki mesaj gelmişti. Biri ''Uyudun yine değil mi? İyi geceler sevgilim.'' diğeri ise günaydın mesajıydı. Bende günaydın yazdım, antrenmana gideceğini söyledi falan konuşmamızı bitirdikten sonra aşağı indim.

''Günaydıınn!!"dedim Özge'ye..

''Oooo günaydın efendim, işe gitmeyeceksiniz herhalde.''

''Uff ne var yani alt tarafı 1 saat geç gidecem, hem sorun olmaz merak etme. Sen napacaksın peki?''

''Bende Marcel'in yanına gidecem. Albüm çalışmalarına son hız devam.''

''Ya aynen ne zaman çıkacak albümün?''

''Az kaldı merak etme defileye yetişir.''dedi ve güldü.

''Harika olacak ya podyumda sen şarkını söylerken bende yürüyecem, ikimizin de aynı sahnede olması fazlasıyla güzel olacak. Neyse ben hazırlanayım sonra da çıkarım.''

''Tamam canım.''dedi ve yukarı çıkıp hazırlanmaya başladım. Kıyafetlerimi giydim, saçımı makyajımı yaptım derken çok geçmeden evden ayrılıp çekimlerin olduğu yere geldim.. Telefonumun da içinde olduğu çantamı görevliye verdim.

(2 saat sonra)

Çekimler bitmişti. Çekilen pozları kontrol edip kısa bi çalışma yaptıktan sonra hazırlanıp çekimlerin olduğu yerden ayrıldım. Eve yürüyerek gitmeyi tercih ettim. Zaten fazla uzak değildi, hem ne zamandır yürüyüş yapmıyordum.

Yol boyu beni tanıyan bi kaç hayranla fotoğraf çektim, imza verdim, bazı hoşuma giden dikkatimi çeken mağazalara girdim. Yürürken bi an gözüm karşı yolda duran siyah arabaya takıldı. İçinde gözlüklü bi adam vardı, beni görünce camını kapattı yüzünü görmem imkansızdı camlar simsiyahtı çünkü.

Fazla irdelemeden yoluma devam ettim. Eve kavuştuğumda evde Özge'nin olmadığını fark ettim. Marco'yu aradım ama telefonu kapalıydı sanırım hala antrenmandaydı. Özge ve Marcel'i de meşgul etmemek için aramadım. Ama Robin'i arayabilirdim..

Canım fazlasıyla sıkılıyordu, o yüzden Robin'i aradım. Gelmesini söyledim, morali fazlasıyla bozuktu bunu ses tonundan hissedebiliyordum. Kabul etti birazdan geleceğini söyledi.

NOTHİNG LİKE USHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin