''Merve yanımda.''
''Ne!''
''Hatırlarım da, ben pes etmeyi sevmeyen biriydim Reus ve öyle kalmak istiyorum. Ya ben ya o.''
''Ne diyosun lan sen ha, kafayımı yedin lan sana inanmıyorum anladın mı inanmıyorum.''
''Hmm o zaman şu sekil ispatlarsam inanırsın.''
''Reus lütfen beni kurtar nolur sana yalvarırım.''
''Merve! Merve iyi misin sen ha iyi misin?''
''Reus nolur beni burdan kurtar, korkuyorum nolur.''
''Yeter bence inanman için değil mi?''
''Eğer ona bişey yap seni gebertirim Victoria anladın mı beni seni gebertirim.''
''O iş o kadar kolay değil anladın mı Reus, eğer kolay olsaydı emin ol bende Merve'yi gebertirdim. Ama sabrımı zorlarsan neden olmasın öyle değil mi.''
''Nereye götürdün lan onu ha!! Cevap versene lan!''
''Nereye mi götürdüm?? Ah hayır Reus sen beni bu zamana kadar hiç tanımamışsın ki.. Benim isteklerimi yerine getirdikten sonra Merve eski hayatına geri dönecek, ama o süre zarfında onu asla göremeyeceksin.''
''Lan ben seni var ya.. Alo? Alo? Victoria??''
Ahhh kahretsin. Merve Victoria'nın elinde.. Kim bilir nereye götürdü onu, neler yaptı. Ben şimdi napıcam..
-Merve'nin Anlatımı-
''Benden ne istiyorsun ha ne!! Bırak beni gideyim lütfen.''
Yaptığı şey sadece kahkaha atmak oldu.
''Bak Merve. Aslında tam uçağa binecektim ki geri indim. Sonra döndüm ve kendime dedim ki ya kazanan sen olacaksın ya da herkes kaybedecek.''
''Bazen yenilgiyi kabul etmek gerekmez mi??''
''Gerekir tabiki. Ama ben asla yenilmedim, bu yüzden kabullenmek bana göre değil.''
''Ya sen yanlış zannediyorsan.''dedim ve bana tokat attı.
''Kes sesini!! Sen kim oluyorsun ha kim!! Daha kaç defa anlatacam sana ha kaç defa?? Reus'a deliler gibi aşığım anlıyor musun beni deliler gibi.''
''Unutabilirsin. Denemekten zarar gelmez Victoria lütfen rahat bırak artık beni.''
''Eğer Reus herşeyi kabul ederse neden olmasın.''
''Ya kabul etmezse..''
''Etmezse... O zaman seni nereye gömmemi istersin?? Merak etme canını acıtmadan öldürürüm, böyle güzel Dortmund'un manzarasını izleyebileceğin bir yere gömerim ha seni ne dersin?"
''Sen delirmişsin biliyorsun demi? Senden korkmuyorum Victoria anladın mı beni. Reus beni bende Reus'u seviyorum bunu gör artık.''
-Reus'un anlatımı-
Özge gilin evine geldim kapıyı kırarcasına çalıyordum. Kapıyı açan kişi Robin oldu. Arabamı görmüş olmalı ki bana sorular sormaya başladı.
''Hey! Reus sen kaza mı yaptın nolmuş bu arabaya böyle? Sen iyi misin?"
Sorularına cevap vermeden içeri girdim. Herkes bana bakıyordu. Neler söyleyeceğimi merak ediyorlardı.
''Victoria.''
''Noldu Victoria'ya?"dedi Marcel.
''Merve'yi kaçırmış.''
''Ne!''diye bağırıp ayağa kalktı Özge.