Nothing Like Us/34.Bölüm

439 21 15
                                    

''Ben Özge'yi.''dedim ve duraksadım. Hayır hayır bunu yapamam. Marcel'e bunu yapamam.. Marcel devam etti.

''Evet Robin devam et sen Özge'yi ne?''diye sordu. Meraklı gözlerle bana bakıyordu.

''Mmm şey ben Özge'yi yakından tanımaya başladım yani bence o seni seviyor. Eğer sevmese seninnle sevgili olmazdı.''diyerek toparladım.

''Yaa öyle mi diyorsun, bence de haklı gibisin ama bilmiyorum yani bana soğuk hemde çok soğuk onu mutlu etmek için ne yapabilirim bilmiyorum.''

''Bu konuda bişey diyemem yani ben karışmayayım sen kendin daha iyi bilirsin hem sonradan kötü bişey olursa kendimi suçlu hissederim en iyisi ben karışmayayım.''

''Peki sen bilirsin ama bana destek ol tamam mı kardeşim.''diyip elini dizimi koydu.

''Olur tabi ben her zaman senin yanındayım. Neyse ben şu müziği değişeyim.''diyip kalktım. Ahh napıyosun sen Robin, az kalsın Özge'yi sevdiğini söyleyecektin, tamam seviyosun ama yapacak bişey yok.

-Merve'nin Anlatımı-

Bugün çekimlerde çok yorulmuştum onun için yatmaya karar verdim. Özge Nicolas'la birlikte uyuyacağını söyledi bende kabul ettim ve odama çıkıp kafamı yastığa koyduğum gibi uyudum.

Sabah uyandığımda.. İnanmıyorum ya ben seni yerim yerim.. Özge Nicolas'ı yatağıma koymuş tabletiyle ilgileniyordu. Uyandığımı gören Nicolas bana gülümsedi.

''Günaydın. Nicolas olmasa uyanacağın yok.''diyip güldü Özge. O sıra saate baktım.

''İnanmıyorum Özge bu kadar uyumuş olamam.''

''Valla bu kadar uyudun.''

''Ya insan bi uyandırır benim daha bir sürü işim var ya.''diyip hemen kalktım. İlk işim elimi yüzümü yıkamak oldu.

''Ya ben en iyisi duş alayım.''

''Önce kahvaltı yapsaydın.''

''Geç kaldım duş aldıktan sonra yaparım artık.''

''Tamam.''

Ben banyoya girdim. Duş aldıktan sonra saçlarımı kuruturken Özge'den bana kıyafet seçmesini söyledim. Önce telefonumu aldım elime ve makyözümle kuaförümü aradım ve buraya gelmelerini söyledim.

Yarım saate kadar geldiler. Kuaförüm Maria saçlarımı yardımcısı da tırnaklarımı yapıyordu. Makyözüm ise kıyafetimle uyumlu bi makyaj yapıyordu.

Ben bunlarla uğraşırken Özge'de Nicolas'ın karnını doyurmakla uğraşıyordu. O sırada telefonum çaldı arayan Reus'tu.

''Efendim aşkım.''

''Naber, hazırlanıyo musun yoksa hazır mısın :)''

''Birazdan hazır olurum gibi :) Arkadaşların geldi mi.''

''Yok daha gelmediler ama onlarda gelir birazdan. Nico? O nasıl? Sizi çok yordu mu?''

''Aslında onu Özge'ye sorman lazım, en çok o ilgilendi ama merak etme yaramazlık yapmadı aksine çok akıllı.''

''Nico mu? Güldürdün sevgilim :) Neyse o zaman ben seni meşgul etmiyim hazır olunca gelirsin tamam mı bekliyorum.''

''Tamam canım görüşürüz.''diyip kapattım.

Hazırlanmam bitmişti.

''Oooo harika olmuşsun. Demi Nico?''dedi Özge gülümseyerek.

''Nicolas beğendin mi?''diye sordum yaptığı tek şey şaşkın şaşkın bakmak oldu..

Her neyse ben son hazırlıklarımı yaparken zil çaldı. Gelenler Robin ve Marcel'di.

''Aman Tanrım bu çirkin nasıl bu kadar güzel olmuş.''dedi Robin.

''Yaa dalga geçme :)''

Robin yanıma geldi ve

''Bence Reus'u bırakıp benimle sevgili olabilirsin.''diyip göz kırptı.

''Mmm bi düşüneyim güzel teklif aslında.''diyip güldüm.

''Ee çıkıyo musun şimdi.''diye sordu Marcel.

''Evet çıksam iyi olur. Bişey olursa ararsınız tamam mı.''

''Tamam tamam sen merak etme herşey benim kontrolüm altında size iyi eğlenceler.''dedi Özge. Bende çıktım.

-Reus'un Anlatımı-

Hemen hemen herkes gelmişti. Borussia Dortmund'un hepsi onun dışında Müller, Schweinsteiger, Götze, Manuel, Mesut, Schürrle daha doğrusu Alman takımında olan arkadaşlarım gelmişti. Gelmeyen tek kişi Merve'ydi :)

Tabi arkadaşlarımın eşleri ve sevgilileri de gelmişti. Herkes kendi çapında eğlenirken kapı çaldı sanırım gelen Merve'ydi.

Müller:

Evet!! İşte geliyooooo!! Diyip herkesi coşturmaya başladı. Kapıyı açtığımda herkes şaşkınlıkla bakıyordu çünkü...

Bu bölümü ''sevvalleroglu, bilgegs1905 ve edanur_keskin''e ithaf ediyorum.. Yorumlarınıza bayılıyorum kızlar. Hepinizi seviyorum ama bi önceki bölüme ithaf yapacam demiştim ve güzel yorumlarıyla hak edenler bunlar oldu. Okuduğunuz için teşekkür ederim..

NOTHİNG LİKE USHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin