36.Bölüm

582 30 12
                                    

1 Saat Sonra

Reus hala çok sinirliydi. Bende onu sakinleştirmek için elimden geleni yapmaya çalışıyordum. Ablası hala ağlıyordu. Reus ise bütün sinirini ablasından çıkarıyordu.

''Bana nasıl söylemezsin ha nasıl??''diye bağırdı.

''Ben, emin olmak istedim yani belki yapmamıştır diye...''

''Emin olmak için onları yatakta mı görmen gerekirdi ha??.''dedi Reus.

Anlamadınız değil mi.. Durun size baştan anlatayım..

Reus'un ablası Maria... Sanırım kocası onu aldatmış, sanırım değil aldatmış. O da emin olmak için bi kaç gün kocasını takip etmek istemiş. Nicolas'a bi kaç gün bakmamızı bu yüzden istemiş sanırım.

Herhalde kavga etmişler. Kocası boşanmak istediğini ve Nicolas'ı ondan alacağını söylemiş. Zaten az önce sinirle buraya gelmesinin de nedeni buymuş. Ama çok sürmedi tabiki. Reus ağzını burnunu kırdı..

Flashback

''Bunu nasıl yaparsın ha şerefsiz.''diyip yumruk attı Reus.

''Reus yapma!!''dememe rağmen beni dinlemiyordu. Delirmişti sanki. Adamı öldüresiye dövüyordu. Maria da köşede sadece olup biteni izliyordu, sanırım o da olayın şokundaydı.

Adam yerden kalktı ben Reus'u tutuyordum. Kapıya doğru gitti kaçar gibi bi taraftan da konuşmaya devam ediyordu.

''Bunu ödetecem size anlıyo anlıyo musunuz beni, hepiniz ödeyeceksiniz. Nicolas'ı alıcam senden Maria duydun mu beni.''

''Lan ben seni şimdi...''diyip adamın üstüne yürürken zor tuttum.

''Reus dur! Yalvarırım sakin ol bak gitti işte bırak gitsin, bırak.''diyip müdahale ettim. O da zaten kaçtı.

...

Reus ayağa kalktı ve kapıya doğru yürüdü.

''Reus nereye.''dedim ve bende ayağa kalktım. Arkasını dönmeden

''Biraz yanlız kalmak istiyorum.''dedi ve kapıyı çarpıp gitti.

Evde ben ve Maria kalmıştık. Elleri yüzünde oturmuş ağlıyordu. Yanına gittim ve sakince konuşmaya başladım.

''Merak etme herşey düzelecek söz veriyorum sana. Reus'u merak etme. Ben onu sakinleştirmeye çalışacak.''

''Böyle olacağını nerden bilebilirdim ki.. Ben emin olmak istedim.''

NOTHİNG LİKE USHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin