Reus elindeki gülleri sinirle yere fırlatıp cebinden telefonunu çıkardı, ardından Merve'yi aradı. Özge olan biteni izlemekle meşguldü.
''Merve, nerdesin??''
''Iı şeyde e-evdeyim ben..''
''Bana yalan söylemeyi kes Merve, şu an sizdeyim bana o dallamayla birlikte gittiğin mekanın adını ver çabuk!!''
''Reus lütfen sakin ol bu sadece iş yemeği.''
''Bana mekanın ismini ver dedim..''
Merve mecburen mekanın ismini vermişti. Özge'ye aldırış etmeden hızlı adımlarla arabaya bindim. Bana söylediği mekanın önünde durdum Merve kapının önündeydi.
''Sen çabuk bin arabaya benim o dallamayla halletmem gereken küçük bi işim var.''
''Reus lütfen yapma hadi bak geldim işte gidelim eve lütfen rezillik çıkarma.''
''Sana arabaya bin dedim.''
Merve ister istemez arabaya bindi, o sıra o dallama dışarı çıktı, Merve'yi arıyordu. Kolundan tutup arka tarafa götürdüm.''
''Noluyo beyfendi kimsiniz siz??''
''Lan bana bak sen neyin peşindesin ha!!''
''Ne diyosun be..''
''Bana bak, sevgilimden uzak dur, yoksa seni fena yaparım anlıyo musun beni, bana iş için birlikteyiz numaralarını da uygulama ben Merve değilim tamam mı yemem.''
''Demek Merve'nin sevgilisi sensin, bak Reus yanlış anladın sadece iş yemeğiydi buna tüm samimiyetinle inanabilirsin.''
''İnanmıyorum, ne yapıp et yarın Merve'ye işin iptal olduğunu başka biriyle anlaştını söyle.''
''Ama bu imkansız.''
''Bana bak!!''diyip yakasına yapıştım. ''Bende imkansız diye bişey yok, şirketini hepten mi kaybetmek istersin yoksa sadece Merve'yi mi?? Emin ol şirketini kapatmam için ya da seni o şirketten kovmak için sadece bi telefon etmem yeterli.''
''Tamam tamam sakin ol, sen ne istersen o, yarın halledecem.''
''İyi edersin.''diyip onu iteledim ve arabanın olduğu yere geri döndüm. Merve arabadaydı.
Şoför koltuğuna oturup hemen mekandan ayrıldım.
''Naptın David'e!!''
''Demek adı David, keşke önce söyleseydin bende iki de bir dallama dedim.''
''Dalga geçme Reus, vurdun mu yoksa??''
''Hayır, sadece anlayacağı dilden konuştum.''
''Ya sana inanmıyorum Reus pişman olman gerektiği yerde iyice mahvettin.''
''Pişman olmuştum, ta ki benden habersiz yemeğe çıkmana kadar.''
''Nasıl yani ne diyosun sen??''
''Eve geldim, sana bağırdığım için, kendimi affettirmek için ama bakıyorum kavgadan hemen sonra o dallamayla yemeğe gidiliyo.''
''David onun adı!..''
''Bence dallama ismi daha yakıştı.''
''Reus neden benim işime karışıyosun ya niye??''
''Bilmem belki hobilerim arasındadır.''
''Benimle daha ciddi bi şekilde bile konuşmuyosun.''
''Merve yeter işte konu kapandı bitti. Tamam. Uzatma artık.''
''Reus ben Türkiye'ye dönücem.''dedim ve Reus aniden frene bastı.
''Ne!! Bu ne demek şimdi.''
Duydun işte Türkiye'ye dönmem gerek.''
Sınır 14 vote 4 yorum
(Sınır dolmadan yeni bölüm gelmez)
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.