Arkadaşlar hikayemde Reus diye hitap etmek istiyorum. Yani Marco değil de Reus olarak. Niye diye sorarsanız Reus daha yakın geliyor bana neyse işte :)
Reus bana ''Gitme kal!''dedikten sonra kendine çekip dudaklarıma yapıştı. Şaşkınlığımı nasıl gizlesem diye düşünürken Marco hala beni öpüyordu. Sanırım sarhoştu. Beni kendine doğru sımsıkı çekmişti. Onu ittim, çünkü buna izin veremezdim.
Onu ittim ve tokat attım. ''Sen sen nasıl böyle bişey yaparsın aptal.''dedim gözlerim dolmuştu. Çünkü ben Reus'la bu şekil hayal etmiyordum ki... ''Seni seviyorum anla artık, bilmiyomuş numarası yapmaktan bıkmadın mı??"diye bağırdı.
''Bıktım anlıyo musun bıktım ama bunu yapmana izin vermeyecem. Beni kullanıp atmana izin vermeyecem.''dedim ve çektim gittim. Arkamdan "Merve! Merve dur bekle!"demesine aldırış etmeden çektim gittim.
Arabaya bindiğim gibi oradan uzaklaştım. Hızlı sürüyordum, tuhaf olan da hızlı sürmeme rağmen nereye gittiğimi bilmiyordum. Ağlıyordum sadece ağlıyordum...
-Özge'nin anlatımı-
Etkinlik neredeyse bitmek üzereydi ama Merve ortalıklarda yoktu. Şükürler olsun ki Reus'u buldum. ''Reus Merve nerde aradım aradım bulamadım.''dedim heyecanla. ''Ben bilmiyorum.''diyip gitti. Bi dakika ya neler oldu ki..
Hemen telefonumu elime aldım ve Merve'yi aradım. Ah kahretsin ulaşılmıyor da ne demek. Kesin bişey oldu. Balkondan aşağıya baktığımda Reus arabasına bindi ve hızlıca çekip gitti. ''Lanet olsun ya nerdesin sen.''dedim sinirli bi şekilde.
Sanırım Marcel duydu. ''Noldu bizimkiler nerde?''diye sordu. ''Bilmiyorum lanet olsun ki bilmiyorum. Merve'yi arıyorum açmıyo.''dedim bi yandan da ağlıyordum. O sırada Robin de geldi. Mekanda fazla kimse kalmamıştı herkes gidiyordu.
''Noldu ya Merve nerde.''dedi Robin. ''Offf nerde bu kız ya delirecem şimdi kesin başına bişey geldi, buraları fazla bilmez ki o.''dedim çaresizce. Marcel beni sakinleştirmeye çalışıyordu. ''Şş tamam sakin ol ağlama. Marco nerde ona soralım belki o biliyordur.''dedi.
''Sordum, ilk ona sordum zaten ama bilmiyorum dedi ve çekti gitti.''dedim. Marcel telefonunu çıkardı ve Marco'yu aradı ''Ulaşılmıyor.''dedi ve ardından Merve'yi aradı. ''İkisine de ulaşılmıyor.''dedi daha da kötü olmuştum.
''Tamam tamam sakin olun hemen aklınıza kötü şeyler getirmeyin. Merve belki eve gitmiştir ha. Belki uyuyodur belki o yüzden telefonunu kapatmıştır.''dedi Robin. ''Ama beni beklemeden niye gitsin ki?"dedim.
''Neyse hadi size gidelim aramaya sizin evden başlayalım.''dedi Marcel. ''Siz gidin bende arkanızdan geliyorum.''dedi Robin. Hemen aceleyle mekandan ayrıldık. Ah kahretsin tabiki de arabayı alıp gitti. Marcel'in arabasına bindik ve hızla oradan ayrıldık.
-Merve'nin anlatımı-
Bilmediğim bi yere doğru gidiyorum karanlık bi yerdi. Süratle giderken arkadan bi araba ön farını ikide bir yakıp söndürüyordu. Çok geçmeden önümü kesti ve durmak zorunda kaldım. İnanmıyorum napıcam şimdi..
-Özge'nin anlatımı-
Eve geldiğimizde bütün odalara baktım ve "Mervee!''diye bağırdım ama kimse yoktu. Marcel bi odadan çıktı ve ''Burda da yok.''dedi. Koltuğa oturdum ve ellerimle yüzümü kapattım. ''Ya merak etme belki bi arkadaşına falan gitmiştir.''dedi Marcel.
''Benden başka kimsesi yok ki!''diye bağırdım. Bunu söylemekten nefret ediyordum ama doğrusu buydu benden başka kimsesi yoktu ki.. ''Tamam özür dilerim ama aklına kötü şeyler getirme tamam mı sakin.''dedi ve iki elimi ellerinin arasına koydu. O sırada zil çaldı...
Gelen Robin'di. ''Mekanın kameralarına göz attım. Reus ile Merve...''dedi ve duraksadı. ''Noldu Robin söylesene çıldırtma adamı.''dedim sinirli bi şekilde. ''Tamam önce sakin ol otur.''dedi bana ama kimin umrunda dedikleri. ''Robin söyle artık.''dedim ve anlatmaya başladı.
''Sanırım Reus Merve'yi öpmüş.''dedi ve Marcel'le ben birbirimize baktık. Robin devam etti.''Kavga etmişler herhalde el hareketlerinden öyle görünüyor. Merve Reus'a tokat atmış ve sinirle çekmiş gitmiş.''dedi. İnanmıyorum.
''Lanet olsun ya. Bu Reus kendini ne zannediyor ha ne!"diye bağırdım ve ayaklandım tam evden çıkacakken Marcel ''Hey bekle nereye?''diye sordu. ''Arkadaşımı aramaya.''diye bağırdım. Yanıma doğru koşarak geldi ve ''Tamam sakin ol. Birlikte gitmeye ne dersin.''dedi ve bana baktı. Bakışları beni rahatlatmıştı.
''Peki tamam gidelim.''dedim ve ben Marcel'le Robin'de arkamızdan geldi. Nereye gidecektik ki sanki. Allahım sen arkadaşımı koru..
-Reus'un anlatımı-
Nerdesin Merve ha nerdesin.. Tanrım sen onu koru benim yüzümden onun başına bişey gelirse kendimi asla affetmem. Salaksın sen Reus tam bi salaksın. Aşkın böyle itiraf etmeyecektin. Herşeyi berbat ettin. Bi kere de bişeyi tam anlamıyla başar artık. Kendimden nefret ediyorum.
Nefret...
-Merve'nin anlatımı-
Allahım nolur bana yardım et. Ben şimdi napıcam bunlar da kim. Arabadan inen iki adam arabama doğru geliyorlardı. Arabamdan aşağı inerek koşmaya başladım. Onlarda arkamdan geliyordu. Çığlık atıyordum ''Yardım edin.''diye de bağırıyordum.
Sanırım birazdan bana ayrılan sürenin sonuna gelecektik. Adamlardan bitanesi beni tuttu. Çırpınıyordum. ''İşte başlıyoruz.''dedi benim ağzımdan sadece şu kelime çıktı.
''Reus seni seviyorum."
Yorum istiyorum. Umarım beni kırmazsınız çünkü yorumlarınız benim için önemli :)