53.Bölüm

331 23 9
                                    

Karar vermek benim için zordu açıkçası. Telefonda benim kesin bir cevap vermemi bekleyen David ısrarla kabul etmemi istediğini vurguluyordu.

Oysa ki az önce Reus'a buraya neden geldiğimi, geliş amacımın ne olduğunu söylerken kendimden gayet emindim. Artık bi cevap vermem gerekiyordu.

''David, ben kararımı önceden de vermiştim zaten o yüzden teklifini kabul ediyorum.''

''Bu harika. O zaman yarın gelirsin proje için çekimlere başlarız.''

''Tamam olur.''

''Görüşürüz.''dedi ve kapattım.

O sıra kapıyı anahtarıyla açıp içeri giren Özge beni gördüğüne sevinmişti. Ama yüz ifademden bişeyler anlamış olmalı ki

''Sakın bana o kadar güzel sürprizlerden sonra kavga ettiğinizi söyleme!!"

''Sanırım biraz öyle oldu.''

Özge montunu çıkardı ve birlikte odaya geçtik. Yüz ifadesinden anladığım kadarıyla sanırım benden neler olduğunu anlatmamı istiyordu.

''Magazin haberledinde hani David'le bi proje için akşam yemeği yemiştik ya onu gösterdiler, tabi biraz abartarak.''

''E anlatsaydın herşeyi sende.''

''Anlatmaz olur muyum anlattım tabi, aslına bakarsan inandı yani ama bana teklifi kabul etmememi istediğini söyledi.''

''Tabi sende inada binip teklif edecem dedin..''

''Ya ama benim buraya geliş amacım belli, ben sana buraya gelmeden önce de kariyerim için ne gerekiyorsa kimseye aldırış etmeden elimden ne geliyosa yapacağımı söylememiş miydim??''

''Söylemiştin ama o zamanlar hayatında Marco yoktu ki, şimdi de o yokmuş gibi davranamazsın.''

''Elbette ki davranamam ama onun da bana güvenip biraz anlayışlı olmasını istiyorum.''

''Çok kötü mü kavga ettiniz??"

''Biraz bağırdık birbirimize.. Ama ondan önce buraya kim geldi tahmin et.''

''Kim geldi??''

''Maria.''

''Ciddi olamazsın. Geri mi döndü yoksa?''

''Hayır, buraya benden özür dilemek için gelmiş, sanırım şu an uçakta Münih'e doğru gidiyor.''

''Peki affettin mi?''

''Küsmemiştim ki.. Hem zamana bırakınca unuttum gitti.''

''Ya sen onu bunu bırak napacaksın onu söyle.''

''Sen gelmeden 5 dakika önce David aradı, proje için etmiş olduğu teklifin cevabını öğrenmek istediğini söyledi, bende zaten kararımı vermiştim.''

''Ne yani evet mi dedin Merve, inanmıyorum ya sana!.. ''

''Ne yapsaydım peki?? Güzel bi projeye benziyo yani ses getireceğini umuyorum, teklifi o yüzden kabuk ettim.''

''Umarım projeden çok Marco ses getirmez.''

''Aman Allah korusun.''

''İnşallah erkek mankenle ya da altını çizerek söylüyorum mankenlerle birlikte ilginç ilginç pozlar vermezsin..''dedi cevap vermedim. Benden bi cevap bekliyordu.

''Vermezsin değil mi Merve, ay bi cevap ver bak eğer öyle bişey olursa bu sefer bende Marco'nun tarafında olurum benden söylemesi.''

''Off Özge üzerime gelme lütfen zaten ne yapacağımı bilmiyorum.. Neyse konuyu değişelim lütfen.. Sen nerdeydin bütün gün??"

''Robin'le birlikte Marcel'in yanına gittik, o da hastaydı evdeydi bütün gün tabi yanında bi tane Lisa'yla.''

''Lisa mı??''

''Evet Lisa. Hayır yani anlamıyorum nerden geliyo bu samimiyetlik. Bi de içeri girdiğimde onu havluyla görünce..''

''Ne!! Oha nasıl ya??''

''Ya bu Lisa Marcel'e bitki çayı mı ne yapmış üzerine dökmüş herhalde, tabi ben başta farklı şekil anladım az kalsın ikisi de olay yerinde can verecekti o derece ama Marcel anlatınca neyin ne olduğunu anlamış oldum.''

''Anladım.''

''Hayır bu Lisa, Marco'nun kardeşi olmasa ben biliyorum yapacağımı ama..''

Sizinde bu aranızdaki soğukluğun amacı neyse onu da anlamış değilim. Off ben en iyisi biraz odama çıkıp dinleneyim, gerçekten değişik bi gündü. İki farklı duyguyu bir arada yaşadım.''

''Peki sen bilirsin.''dedi ve yukarı odama çıktım. Yatağıma uzanıp bi müddet dinlenirken telefonuma mesaj geldi.

''Bu akşam projenin başlamasını kutlamak üzere akşam yemeğinde tüm ekip buluşuyoruz. Sen hazırlan ben bi kaç saat içerisinde seni alacağım. DAVİD.''

Bu ne ya şimdi. Bana kutlama falan demedi konuşurken. Offf herşey üst üste gelmese tadı çıkmaz zaten. Hemen aşağı inip Özge'ye haber verdim.

Haberden memnun kalmasa da ben mecburen yukarı çıkıp hazırlanmaya başladım. Duş aldım, elbise, saç, makyaj derken 2-2.5 saatlik bi süre zarfından sonra hazırlandım.

Kapının çaldığını duydum ve aşağı inip açmak için kapıya doğru yönelirken Özge

''Bari bu kadar süslenip, güzel olmasaydın.. Resmen Marco'ya senin inadına yapıyorum herşeyi mesajını veriyosun.''dedi. Telaşlı ve korkulu bi şekilde kapıyı açtım. David beni görünce

''Projenin kesinlikle kusursuz bir biçimde biteceğine eminim.''dedi ve nazikçe elimi öptü. Özge'ye de selam verdi David ama Özge ona karşılık vermeyip

''Neyse ben odama çıkıyorum daha fazla katlanamayacağım.''diyip odasını çıktı, bozulmuş olan David çok fazla üstelemedi.

''Neyse biran önce çıkalım.''dedim ve David'in arabasına binip evden ayrıldık.

-1 Saat Sonra Özge'nin Anlatımı-

Evde film seyrederken bir taraftan da Marcel'le mesajlaşıyordum. O sıra kapı çaldı Merve'nin geldiğini ümit ederek filmi durdurup kapıyı açtım.

''Marco!! Se-senin ne işin var burda!!''dedim şaşkın bi yüz ifadesiyle. Çünkü Marco takım elbiseyle elinde kırmızı güllerle karşımda duruyordu, içeri girdi.

''Ya ben bugün o sürprizlerden sonra günün böyle bitmesini istemiyorum. Sanırım Merve'ye fazla bağırdım hem de bi dallama için. Sanırım bi akşam yemeği herşeyi çözer öyle değil mi?? Ee Merve nerde odasında mı?''

''Ş-şey Merve odasında değil Marco..''

''Nerde peki??''dedi masum bi tavırla. Sanırım şimdi başlıyoruz. Birazdan başına gelecek olanlardan ötürü hazırlıklı ol David..

Sınır

12 Vote,

5 Yorum.

Okuduğunuz için tesekkür ederim :)


NOTHİNG LİKE USHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin