46.Bölüm

426 19 6
                                    

Yaptığınız pasta multide var :))

''O zaman sürpriz sırası bende :)"

''Ne sürprizi."

''Bekle ve gör.''diyip elinden tuttum ve beraber mutfağa geldik. Reus mutfakta tezgahın üzerinde duran malzemeleri görünce

''Ne yani sürpriz bu mu? Pasta mı yapacaz?''

''Hemen karamsar olma bu sıradan bi pasta olmayacak ;)"

''İyi madem öyle olsun.''dedi ve başladık pasta yapmaya :) Tabi buna Reus,un şakaları da eklendi. Ben bi yandan ilk defa pasta yapmanın heyecanıyla tarif defterine bakıp kremayı hazırlarken Reus'da avucuna un doldurup üflüyordu.

'Reus!! Zaten her taraf batıyo bi de sen üzerine ekleme.''

''Sus kız.''diyip unu yüzüme üfürdü.

''Hihh!! Ya napıyosun Reus üstüm başım un oldu.''

''Amaçta buydu zaten.''diyip göz kırptı.

''Yaa öyle mi sarı kafa al o zaman.''diyip yumurtayı kafasında kırdım.

''Aman Tanrım!!.''dedi ve güldü. ''Çok acımasızsın intikamını böyle alacağını tahmin etmemiştim.''diye ekledi.

''Hadi hadi git kafanı yıka öyle gel.''dedim ve göz kırptım.

Reus o meşhur saçlarını yıkamak için üst kata banyoya çıktı. Ee napalım o da üstümü daha doğrusu suratımı un yapmasaydı :)

Ben pastanın kekini hazırlamıştım, kremasını falan da hallettikten sonra sıra sürpriz bölümüne yani Borussia Dortmund amblemine benzetmeye gelmişti :) sarı ve siyah gıda boyasını aldıktan sonra şekil vermeye başladım (resmen size pasta tarifi veriyorum kızlar shjsh shsb) o sırada ıslak saçlarıyla Reus yanıma geldi. Gülmeye başladım.

''Gülmesene be zaten beni bu hale getiren sensin.''

''Sende benim üzerimi un yapmasaydın :)"

''Sus inatçı.''

''Hadi hadi sarı kafa sizi içeri oturma alayım çünkü sürpriz kısmına geliyorum da.''

''Off iyi tamam zaten saçlarımla ilgilenmem lazım :)"diyip mutfaktan ayrıldı ama oturma odasına gitmedi.

''Heeyy!! Nereye??''

''Odanaa. Saçımı yapmam lazım dedim ya.''

''Hmm. Ruj allık falan da ister misin?''

''Dalga geçme cadı, hem itiraf et sende saçlarımı seviyosun.''

''Hadi hadi oyalama beni işim var ne halin varsa gör sarı kafa.''diyip gülerek mutfağa geri döndüm.

-Yarım saat sonra-

Sonunda pastam olduu!! Gerçekten harika oldu umarım tadı da görüntüsü gibi olmuştur. Her neyse pastayı fırından çıkardıktan sonra yukarı yarım saattir sesi çıkmayan sarı kafamın yanına gittim ve baskın yapar gibi içeri girdim.

''Napıyosun yarım saattir sarı kafa :)''

''İnsan bi kapıyı çalar inatçı.''

''Hadi ya odama girerken neden kapıyı çalacakmışım.''

''Herşeyi de biliyosunuz bakıyorum.''diyip elimden tuttu ardından iki eliyle belimi kavradı.

''Ee sürprizim hazır mı??''

''Eveeett hazır.. Bu arada saçında bayağı havalı olmuş.''

''Her zamanki halim.''

''Ay çokta mütevazisin sen be.''

''Olacak o kadar.''

''Hadi hadi bırak kendini övmeyi de sürprizime hazır mısın sen onu söyle?''

''Hazırım :))''

''Hadi o zaman.''dedim, elinden tutup aşağı indik.

''Sen burda otur bende sürprizi getiriyorum.''

''Bana uyar.''dedi ve koltuğa oturdu bende mutfağa gittim pastayı getirmek için o sırada zil çaldı.

''Ben bakarım.'' diye seslendi. Pastayı aldım ve salona geçtim kapıda korumanın dediği şeyi duyunca pasta elimden düştü, çünkü dediği şey karşısında Reus ve ben şok olmuştuk.

Okuduğunuz için teşekkür ederim. Votelerinizi eksik etmezseniz yeni bölüm yarin gelir ;)


NOTHİNG LİKE USHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin