Claudia's synsvinkel:
"Caroline og Lou, det her er min datter, Claudia!" Hun skubbede mig lidt frem i lyset. "Hej, hyggeligt at møde dig!" Sagde Caroline, som er drengenes tøjstylist.
"I lige måde! Jeg er meget fascineret af dit arbejde i modebranchen!" Hun nikkede taknemligt. "Tusind tak, søde!" Svarede hun glad.
"Helene!" Råbte en lidt lys stemme, som jeg tydeligt kunne høre ikke kom fra én fra One Direction. "Jeg er tilbage om lidt!" Sagde Helene og gik ud af rummet.
"Skal du så med drengene til deres Awardshow i aften?" Spurgte Lou nysgerrigt. "Ja, Niall spurgte om jeg ville med" De kiggede på hinanden.
"Så lad os da få din sande skønhed frem!" Jublede Lou og trak mig hen i stolen. Jeg havde ikke noget imod at Lou og Caroline hjalp mig med at gøre mig klar? De var så super søde imod mig!
Lou lagde neglelak på mig imens Caroline fandt en kjole til mig. Da hun havde fundet én, gik hun hen og satte sig ved siden af mig.
Hun tog sin mobil op og gik lidt på Twitter, Facebook osv. "Smil!" Sagde hun og tog et billede af mig.
@CarolineWatson_: Styling this gorgeous girl for tonight ! x @ClaudiaHorlyck
"Du skal være Niall's date i aften?" Spurgte Caroline nysgerrigt. "Det er vel ikke en date? Er det?" Spurgte jeg forvirret.
"Niall har et godt øje til dig, Claudia" Svarede Lou. "Ja, men altså? Vi er bare venner" De kiggede på hinanden. "Det tror jeg ikke Niall synes. Han er vild med dig"
Jeg åbnede munden forbavset og kiggede ned på mine hænder. Hvorfor havde jeg først set det nu? Det var jo indlysende?!
"Det har jeg slet ikke tænkt over?" Svarede jeg og kiggede op på dem igen. "Hvad med dig? Hvad er dine følelser for Niall?" Jeg kiggede på dem.
"Jeg er bange for at vi ikke føler det samme..." Svarede jeg trist.
•••
Niall's synsvinkel:
Lou og Caroline kom ud til os, da vi ventede på Claudia. "Er I klar til at se hende?" Spurgte Lou spændt.
Vi nikkede også kom hun. Hun kom gående ned af trappen. Hun havde en stram hestehale, røde læber og en stram sort kjole på.
De andre drenge måbede også, så jeg skyndt mig hen til hende. Jeg smilede glad. "Du ser virkelig smuk ud!" Hviskede jeg i hendes øre, da vi gik ud mod bilerne.
Hun rødmede og fniste lidt.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Så fik jeg endelig opdateret!😁 Jeg er skide dårlig for tiden, jeg ved det godt...😖Hvis I har lyst, så er jeg blevet admin på One Direction Danmark, så smid gerne et like❤️
-Louis' Girl xx
YOU ARE READING
Mommy's Job || n.h
FanfictionClaudia Hørlyck er Helene Hørlyck's datter. Hun er lige blevet færdig med skolen og vil nu i praktik. (I denne historie er det kun Helene og Claudia, da jeg ikke kender hendes familie godt nok. Der vil også være en opdigtet lillebror)