How to jam with 5 Seconds Of Summer

896 41 2
                                    

Claudia's synsvinkel:

Jeg hoppede skræmt tilbage, da jeg skulle hen på mit hotelværelse. 5 Seconds Of Summer sad på gulvet foran døren til deres værelse. "Hvad laver I herude?" Spurgte jeg undrende.

"Ashton ødelagde låsen - så nu kan vi ikke komme ind" Svarede Luke. Jeg trådte ind over Michael og stillede mig foran døren. Jeg tog en hårnål ud af mit hår og satte den ind i låsen.

"Hvis det er en magnetisk lås, som reagere på den positivt ladet hårnål, giver det en frastødning" Sagde jeg imens jeg dirkede låsen op.

"Som låser døren op" Tilføjede jeg og åbnede døren. De rejste sig overrasket op. "Hvordan gjorde du det?" Spurgte Luke overrasket. "To ting: magnetisme og hårnål" Svarede jeg og tjekkede låsen.

Jeg trak et kreditkort ud af låsen og viftede med det. "Jeg gætter på at det her er dit" Jeg gav det til Ashton, som så flov ud.

Jeg gik hen mod mine bøger, som lå på gulvet, da Calum kom hen og hjalp mig. "Tak" Sagde jeg og smilede, da han gav mig den sidste bog.

"Du må godt blive her" Skyndt Michael sig at sige, da jeg skulle til at gå. "Uhm, okay?" Jeg lagde alle bøgerne på gulvet. "Er du klar til at arbejde med os i morgen?" Spurgte Ashton.

Jeg nikkede. "Jeg håber ikke at I er ligeså dårlig som drengene fra Page Four var" Mumlede jeg og sukkede. "Forhåbentlig ikke"

Jeg grinede kort. "Hvem er de overhovedet?" Spurgte Michael undrende. "Det er et dansk boyband, som alle er vilde med" Jeg rystede på hovedet, da jeg sagde at alle var vilde med dem.

"Hey, Claudia - du er faktisk ret sjov? Og du burde blive låsesmed!" Jeg grinede. "Nej, jeg nok ikke - det trick plejer ikke at virke" Svarede jeg uskyldigt.

"Måske skulle du så holde dig til musikken - din bror siger du synger fantastisk?" Jeg trak på skulderne. "Må vi ikke høre?" Spurgte Ashton. Jeg nikkede.

Jeg begyndte at synge She Looks So Perfect. Ashton begyndte at spille tommer på bordet til. Michael hentede en gammel slidt guitar og begyndte at spille.

Luke kom ind over, så jeg lod ham synge det næste vers. Og sådan forsatte det.

(Næste dag)

Jeg kiggede op på min mor. "Claudia, du skal nok klare den - jeg ved du kan" Sagde hun og smilede. Jeg nikkede. "Men det kræver held og lykke - og nok også en firkløver og hestesko"

Jeg prøvede at muntre mig selv op, men det virkede ikke...

••••••••••••••••••••••••••••••••••
Har DU lyst til at snakke med mig? Så har du nu chancen! Du kan Skype med mig på Torsdag (D. 26 juni) fra klokken 15:00 til 17:00! I får hver ti minutter, så jeg kan nå så mange som muligt❤️ Jeg ligger min Skype ud onsdag❤️

Skriv gerne i kommentaren, hvis du har lyst❤️

-Ashton's Girl xx

Mommy's Job || n.hOnde histórias criam vida. Descubra agora