Claudia's synsvinkel:
Jeg stormede ind i rummet med min telefon. "Louis, er du blevet fuldstændig sindsyg?!" Råbte jeg alvorligt. Han grinede kort.
"Det er bare en joke" Svarede han grinende. "Det er ikke bare en joke! Louis, jeres fans forlader jer hurtigere end jøderne under anden verdens krig!"
Jeg skældt ham ud imens jeg fægtede rundt med armene. Da jeg var færdig, sukkede jeg og masserede mine tændinger.
"Hvad gør vi nu?" Spurgte Niall så. "I eftermiddag er der en pressekonference, hvor jeg skal snakke ud til pressen om jeres fremtid, og I må ikke være tilstede..." De nikkede forstående.
"Og, Louis - fortæl dine fans at det var en dårlig joke - nu!" Sagde jeg inden jeg gik.
•••
"Niall, har du set-" Jeg stoppede mig selv, da jeg så hans ansigt. Han så sur ud. "Hvad er der galt?" Han viste mig hans telefon.
Det var mig, der var med i 5sos' video. "Niall, jeg kan forklare!" Han lyttede slet ikke.
"Forklare hvad?! Du gik bag om ryggen på os, og gik over på deres hold!" Råbte han.
"Hvem holder du egentlig med?!" Spurgte han irriteret. Jeg lukkede uskyldigt øjenene. "Jeg gjorde det for dig..." Hviskede jeg skrøbeligt.
"For mig?! Hvad fanden har det med mig at gøre?!" Han gik med faste skridt ud af døren.
"Nej, Niall - please? Du må ikke gå..." Min stemme blev lys og hæs af at holde tårer tilbage.
Jeg gled ned af væggen imens jeg holdt blikket uden fokus ud i luften.
•••
Jeg gik ud til bordet, hvor jeg skulle sidde til interviewet. Jeg holdt mit blik og mine bevægelser professionelt.
"Claudia Hørlyck, One Direction's voicecoach" Fortalt én dame. Hurtigt startede spørgerunden.
"Hvem er One Direction's største konkurrent?" Spurgte én. "Der er ingen tvivl om at One Direction har mange konkurrenter, men den største er 5 Seconds Of Summer"
"Er One Direction færdig i musikbranchen?" "Nej, One Direction er ikke færdig lige foreløbigt - drengene har stadig en kontrakt, der holder indtil 2016."
ESTÁS LEYENDO
Mommy's Job || n.h
FanficClaudia Hørlyck er Helene Hørlyck's datter. Hun er lige blevet færdig med skolen og vil nu i praktik. (I denne historie er det kun Helene og Claudia, da jeg ikke kender hendes familie godt nok. Der vil også være en opdigtet lillebror)