Claudia's synsvinkel:
En hel flok mennesker stod med danske flag og råbte tillykke. Mit hjerte hoppede et slag over.
Niall's synsvinkel:
Claudia bakkede tilbage imens hendes vejrtrækning blev ukontrolleret. Hun bakkede helt hen til døren, hvor hun så vendt sig om og løb sin vej.
Jeg kiggede hen på Helene som kom hen til mig. "Jeg troede det var gået over? Efter jeg så hende synge? Niall, hun har social angst" Jeg spærrede øjenene op og løb efter Claudia,
Hun sad ude i gangen, hvor hun sad krøllet sammen og græd. "Claudia, jeg er så ked af det! Jeg vidste det ikke?" Sagde jeg undskyldende og løftede hende op i mine arme.
"Jeg kan ikke, Niall... Jeg kan ikke gå derind igen" Jeg nikkede. "Jo, du kan! Jeg ved du kan" Svarede jeg og kyssede hende i panden.
"Men jeg..." Hendes stemme knækkede. "Claudia, jeg har set dig oppe på den scene! Jeg har set dig være midtpunkt" Svarede jeg ærligt.
"Claudia, kig på mig" Hun kiggede på mig med tårerfyldte øjne. "Se den her video. Det er dig, der synger foran en hel natklub" Hun så videoen og smilede lidt.
"Okay, jeg gør det! Jeg kan godt" Sagde hun afklaret. "Ja, du kan! Og husk, jeg vil altid være hos dig, hvis du bliver bange" Svarede jeg og tog hendes hånd.
Hun smilede inden hun kyssede mig på næsen. Vi skyndt os ind til festen igen, hvor folk igen råbte 'Tillykke' og endda på dansk!
Claudia så både overrasket og glad ud.
Claudia's synsvinkel:
Der var mange af mine venner her, men Sebastian, Lukas, Astrid, Lauge og tvillingerne var her ikke.
Jeg kiggede bagud på Niall, som smilede et stort og stolt smil. Jeg vendt hurtigt ansigtet mod flokken igen, hvor folk råbte mit navn flere gange.
"Hvad vil de?" Spurgte jeg Niall om. "Kan du se den lille scene? De vil ha' at du skal gå op på den, så venter der en overraskelse til dig" Svarede han.
Jeg nikkede forstående og bevægede mig derop imod.
Da jeg kom derop, stod Louis iført et meget spøjst jakkesæt i en masse farver. "Hej Claudia, vi skal lege en lille leg. Den går ud på at du får 20 spørgsmål, fordi du bliver 20"
Jeg nikkede forstående.
"Og de handler udelukkende om dig. For hver rigtige svar, får du en videohilsen for folk der ikke kunne komme. Både kendte og ukendte ansigter. Er du klar?" Spurgte han.
Jeg nikkede.
"Så lad os komme igang! Velkommen til The Tommo Games!" Sagde han glad. Jeg tror egenligt bare han var overvældet over at ha' fået sin egen leg?
YOU ARE READING
Mommy's Job || n.h
FanfictionClaudia Hørlyck er Helene Hørlyck's datter. Hun er lige blevet færdig med skolen og vil nu i praktik. (I denne historie er det kun Helene og Claudia, da jeg ikke kender hendes familie godt nok. Der vil også være en opdigtet lillebror)