Claudia's synsvinkel:
Katy Perry har skrevet en sang specielt til mig?! Sådan lød det i mine øre fra Niall. Ham og Katy havde skrevet den sammen.
•••
"Hvordan kunne I lave alt det her på en halv dag?" Spurgte jeg forbavset drengene om.
De kiggede på hinanden også tilbage på mig. "Vi har måske vidst det i et par uger..." Svarede Louis og så lidt skyldig ud.
"I burde blive skuespillere!" Sagde jeg overrasket og imponeret. "Nu var jeg jo også med i Grease i folkeskolen, men jeg vil ikke prale, såååå!" Svarede Louis og førerede sig lidt frem.
Jeg grinede en let latter.
(næste dag)
I dag skulle jeg undervise drengene i hvordan man laver en god performance. Da jeg kom ind i øverummet, rammer et uheldigt syn mig.
Harry havde en stor elastik i håret, så det lignede en hestehale. Og Niall lå på sofaen og sov ude nogen trøje på. Louis lå på gulvet med sin telefon imens Liam og Zayn kastede papir efter ham.
Jeg sukkede. "For at I kan blive seriøse artister kræver det; ingen mobiler" Jeg tog Louis' telefon ud af hånden på ham.
"At I er vågne og har tøj på" Jeg slog Niall i hovedet med et blad og kastede hans trøje hen til ham. "At I ikke går med elastikker i håret" Jeg tog Harry's elastik ud og rodede rundt i hans hår.
"Og at I ikke kaster papir efter hinanden" Afsluttede jeg og greb alt det papir Liam og Zayn kastede. "Så! Op til jeres mikrofoner!" Kommanderede jeg.
De gjorde hurtigt som jeg sagde. "I de næste fire timer er jeres røve mine. I kommer til at svede jeres stemmer ud og når vi er færdig, ville I ønske at I ikke var født!"
Informerede jeg på en militæragtig måde imens jeg gik langsomt forbi dem. "Just kidding! Jeg skal bare sørge for at I bliver profesionelle i at performe og movement singing!"
De åndede lettet op. "Okay, I får en time til at klæde om til noget træningstøj. Så mødes vi i træningslokalet" De løb ud af rummet, da jeg gjorde tegn til at de måtte.
•••
"Mark har lovet at hjælpe mig med noget som I skal øve jer på. Louis, kom her!" Louis kom hen til mig og jeg gik så op foran ham.
"Prøv at stil dig op på det løbebånd" Han gjorde hvad jeg sagde og jeg tændt så for båndet. "Sæt tempoet op så du kan løbe med et godt tempo" Han kom op på et godt tempo.
"Okay, prøv at syng omkvædet i Happily" Han prøvede men blev rigtig forpustet og kunne næsten synge nogle af ordene.
"Bare stop. Se! I skal ha en god kondi for at I kan løbe rundt på scenen imens I synger" Jeg kiggede alvorligt på dem.
"Zayn og Louis, I skal stramme op nu for jeg ved at I ikke løbetræner. I går med Mark som vil guide jer til at komme i bedre form. Harry, Liam og Niall, I går med mig"
•••
"I er måske de mest energiske artister i verden, men der har altså også været nogle fails. Her kan I lige få et kig på hvad der er sket"
Jeg tændt for et fjernsyn, hvor Harry først var ved at blive flamberet af en flammekaster på scenen. Og det næste var Niall's knæ der gik op i stingene. Og tilsidst havde vi Liam der gled på scenen.
YOU ARE READING
Mommy's Job || n.h
FanfictionClaudia Hørlyck er Helene Hørlyck's datter. Hun er lige blevet færdig med skolen og vil nu i praktik. (I denne historie er det kun Helene og Claudia, da jeg ikke kender hendes familie godt nok. Der vil også være en opdigtet lillebror)