Claudia's synsvinkel:
Vi var kommet hen på den røde løber, hvor alle de andre stjerner også var. "Omg! Det er Rihanna!" Hviskede jeg overvældet til Niall, som bare grinede af mig.
"Ups! Okay, Slap helt af, Claudia. Det er bare en kendis." Han kiggede underligt på mig. "Jeg blev også sådan, da jeg mødte Chris Rock" Svarede han beroligende.
(Næste dag)
"Hej darling, hvad laver du?" Spurgte Helene og kiggede på mig imens jeg rørte rundt i nogle gryder.
"Jeg laver mad til drengene. Niall tror ikke jeg kan lave mad, så nu laver jeg noget de forhåbentlig vil kunne li'." Svarede jeg glad og dryssede lidt salt ned i gryden.
"Hvad vil du lave?" Spurgte hun. "De kan vælge mellem to ting. Stegt flæsk med persillesovs og risengrød" Hun lavede en skæv grimasse.
"Den eneste der måske vil sætte tænderne i det, er Niall fordi han altid kan spise noget, men de andre? De spiser det aldrig!" Svarede hun fastslået.
"Tro mig, det vil de" Sagde jeg forhåbningsfuldt.
•••
Niall's synsvinkel:
"Jeg siger jo bare, at jeg kan lugte kartofler!" Gentog jeg imens drengene bare grinede af os.
Vi gik ind til bordet, hvor der stod tre gryder, en tallerken med noget gammelt kød på, en skål med kanel, en skål med smør også var der dækket op til otte?
Claudia kom ind. "Sæt jer" Sagde hun venligt og smilede til os. Vi satte os lidt stille langsomt ned imens Claudia smed sit forklæde.
"Niall troede ikke jeg kunne lave mad, så det er det jeg har gjort nu. To danske retter. I må selv vælge hvad I tager. Der er stegt flæsk med persillesovs og kartofler, og risengrød."
Vi kiggede undrende på hinanden. Vi tog udfordringen op og skænkede nervøst maden op. De fleste tog kødretten fordi grøden ikke så så forfærdelig lækker ud...
Claudia's synsvinkel:
"Hvem spiser dog det her?" Spurgte Louis undrende. "Det er Danmarks national ret?" Svarede jeg fornærmet.
"Jesus Christ" Lød det fra Harry, som nærmest så skræmt ud. "Det er faktisk ikke så slemt" Lød det fra Niall, som havde spist noget af det.
Da alle havde smagt på det, blev der slags stille. Det eneste man kunne høre var lyden af bestik der kørte hen af tallerknerne og gumlen.
De kunne godt li' min meget danske ret. "Det er smager faktisk vildt godt!" Lød det fra Liam. Jeg nikkede.
Selvfølgelig gør det det? Det er dansk!
•••••••••••••••••••••••••••••••••
Nu kan I også stille mig spørgsmål på ask.fm❤️ Jeg hedder selvfølgelig FanGirler2-Louis' Girl x
ESTÁS LEYENDO
Mommy's Job || n.h
FanficClaudia Hørlyck er Helene Hørlyck's datter. Hun er lige blevet færdig med skolen og vil nu i praktik. (I denne historie er det kun Helene og Claudia, da jeg ikke kender hendes familie godt nok. Der vil også være en opdigtet lillebror)