Claudia's synsvinkel:
"Så, Claudia. Vi planlægger at ligge de lokale natklubber et besøg om lidt, er du på?" Spurgte Liam. Jeg nikkede.
"Lyder sjovt" Svarede jeg bare og smilede.
•••
Vi havde ramt den første natklub, som var virkelig stor! "Holy moly? Og jeg troede Funky Budha var stor?" Lød det fra Liam, da han kiggede rundt.
"Og jeg troede København var stor?" Tilføjede jeg. De grinede lidt inden vi gik videre ind for at efterforske den gigantiske natklub.
"Hey babe, er du fri?" Spurgte én eller anden random fyr, der trådte ind foran mig. "Jeg er en pige, ikke et offentlig toilet?" Svarede jeg og gik videre.
"Uffff!" Lød det fra drengene i baggrunden. Jeg vendt mig om og kiggede irriteret på dem, men med et smil på læben.
"Den sved!" Sagde Harry og så helt overrasket ud. "Born as a bitch" Mumlede jeg bare og gik videre.
Vi fandt os hurtigt et bord, hvor det egentlig kun var Niall, Zayn og jeg, der blev siddende? Vi fandt hurtigt ud af at det var en karaoke bar, da folk stillede sig og sang på en scene, der var.
"Claudia, du burde gå op og synge!" Sagde Zayn. "Hvad?! Nej!" Svarede jeg bestemt. "Jo, det ville være din enestående chance!" Niall insisterede.
"Okay, men hvad skal jeg dog synge?" Spurgte jeg nervøst. "Syng hvad du føler" Niall kiggede mig direkte i øjenene.
Jeg nikkede forstående og gik op på scenen. "Show Me What You Got af G.R.L" Sagde jeg til manden, som satte musikken på.
Jeg stillede mig nervøst ind i midten. Jeg satte forsigtigt mikrofonen fast på stativet og kiggede så over mod det bord, hvor alle drengene havde samlet sig.
Jeg begyndte at synge stille og nervøst, men så begyndte folk at klappe med. Harry piftede imens drengene også klappede med i takt.
Jeg fik mere selvtillid, som gjorde at jeg gav den gas. "Mange tak" Sagde jeg genert, da jeg var færdig også smuttede jeg hurtigt ned af scenen.
"Du gjorde det, Claudia! Du stod på en scene!" Jublede Niall overvældet og gav mig et kram. Drengene var allerede ude på dansegulvet igen, og de havde trukket Zayn med?
Jeg kiggede overrasket op på Niall, som så ligeså overrasket ud. Vi lænede os frem mod hinanden og pludselig skete det? Vi kyssede?
•••
Niall og jeg var flygtet fra de andre drenge, eller hvad man nu skal sige det?
Vi blev ved med at kysse, da vi var kommet ind på vores hotel og op til hotelværelset. Jeg prøvede at låse op imens vi holdt vores snav.
Da vi kom ind, kunne det ikke gå hurtigt nok med at få tøjet af hinanden. Det hele gik så stærkt, at jeg næsten ikke kunne følge med.
Jarh, vi havde sex, men det var som en vild drøm..? Indtil Louis kom væltende ind af døren. Han var så stiv at han var nødt til at læne sig op af dørkammen.
Jeg skubbede Niall væk fra min nøgne krop og tog dynen op over mig.
"Og hvad foregår der så her inde?" Spurgte Louis imens han ihærdigt prøvede at få ordene ud af sin mund.
"Skrid nu, Louis!" Hvæssede Niall. "Okay, okay!" Svarede Louis tøvende med hænderne uskyldigt over hovedet, og dalrede videre hen af gangen.
Jeg fniste flovt.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mommy's Job || n.h
Fiksi PenggemarClaudia Hørlyck er Helene Hørlyck's datter. Hun er lige blevet færdig med skolen og vil nu i praktik. (I denne historie er det kun Helene og Claudia, da jeg ikke kender hendes familie godt nok. Der vil også være en opdigtet lillebror)