1D VS 5SOS

776 36 1
                                    

Claudia's synsvinkel:

Det var en '20 grunde til at elske Claudia Hørlyck' og den var virkelig sød!

Der kom en masse billeder og videoer op af mig, der både falder, synger, skriger eller gør noget andet sjovt.

(Næste dag)

Jeg gik med faste skridt ind i rummet. Alle drengene lå døde på gulvet - jeg selv var heller ikke helt frisk efter gårsdagens strabadser...

"Drenge, rejs jer op - vi skal på arbejde" Sagde jeg og prøvede at hjælpe Liam op. Ingen reaktion.

Jeg gik hen til forstærkeren, hvor jeg satte en mikrofon hen til, så den gav en skinger lyd i højtaleren.

Alle rejste sig fortumlet op og gik over og tog deres mikrofonerne. "Okay, ingen af os er friske idag, så det bliver let - I skal forberede jer på Aria Award, hvor I skal performe Night Changes"

De nikkede forstående. "Louis' mikrofon bliver skruet højere op for end jer andres i omkvædene fordi hans stemme er mere pivende, som passer godt ind i NC"

Jeg gik op ved siden af dem. Jeg kunne pludselig ikke høre mig selv for en skrækkelig larm fra en elektrisk guitar.

Jeg kiggede irriteret på drengene imens jeg hoppede ned fra podiet igen. Jeg gik ud af døren og ind ved siden af, hvor 5sos befandt sig.

Jeg trak stikket ud af stikkontakten, så guitaren praktisktalt slukkede og derefter gik jeg igen. "Jon, hit it!" Jon begyndte at spille på klaveret.

Jeg pegede hurtigt på Zayn. Han begyndte at synge og derefter begyndte det hele at passe sammen.

•••

"Thank you for nothing - there's nothing left to lose" Sang jeg stille imens jeg tog mine øreringe på. Drengene skulle gå på den røde løber, så vi var så småt på vej afsted.

Jeg fulgtes selvfølgelig med Niall. Det var faktisk lidt mærkeligt at være Niall's fine kæreste, når man tænker på hvad jeg laver til hverdag?

Jeg træner ham som en hund til at være den bedste.

Jeg smilede et fint lille smil. Efter at Niall og jeg havde fået taget billeder, skulle jeg selv ha' taget billeder.

•••

"Okay, drenge! Showtime!" Sagde jeg overvældet og gav dem deres mikrofoner. Jeg kiggede på deres optræden sammen med 5sos.

"Okay, drenge - scenen er jeres!" Sagde jeg, da One Direction var færdig. De løb ud på scenen imens folk gik helt amok!

Folk råbte og skreg af glæde over 5sos, men ikke ligeså meget af 1D? Jeg kiggede undrende på min mor, som så glad og tilfreds ud?!

Mommy's Job || n.hWhere stories live. Discover now