Double Rainbow

751 29 0
                                    

Claudia's synsvinkel:

Jeg kiggede på klokken. 12:27. "Drenge, Tjæp, tjæp!" Sagde jeg, da jeg kom ind i rummet. Niall kiggede hurtigt op. "Burde du ikke læse op lige nu?" Jeg nikkede.

"Jo, men jeg skal også passe mit arbejde - så lad os gå igang!" De rejste sig op fra sofaen og stillede sig op bag mikrofonerne.

"I skal performe til et af de vigtigste awardshows I nogensinde vil kende til; MTV EMA's" Sagde jeg alvorligt og gav dem en rejste i hånden. "Derfor skal I synge; Where Do Broken Hearts Go"

De kiggede fortabt på mig. "Men vi har aldrig performet den på live tv før?!" Lød det fra Harry. Jeg nikkede. "Derfor skal I det nu - lad os starte med at I bare synger den i den rækkefølge som står på papiret, altså Niall starter"

De nikkede forstående. "Josh, hit it!" Josh begyndte at spille på trommer, hvor de andre musikalske mennesker som kom med undervejs. "Niall" Han begyndte stille at synge sit stykke.

Jeg gav ham thumbs up, da hans vers var færdig. Zayn og Harry tog forstykket til omkvædet og omkvædet også var det Liam. "Så er det jer igen! Harry, Zayn - højere i slutningen" Råbte jeg til dem.

"Kom så, Harry!" Heppede jeg, da han høje vers kom. Bagefter var det Louis, som skulle tag et sammen med Harry, som undertone.

Jeg gav thumbs up til Louis, da den sad perfekt også var sangen slut. "Må jeg gi' jer et råd?" Jeg hoppede op podiet. De nikkede. Jeg tog min egen mikrofon og tog en øresnegl i øret.

"I skal ligesom vise at det kommer helt nede fra maven, og at I virkelig føler hvad I synger" Jeg prøvede at synge Harry's høje vers imens jeg lukkede øjenene og brugte mine fingre til at føre mig frem.

Da jeg var færdig, kunne de hurtigt se hvad jeg mente. "Nårh!" Svarede de i kor.

•••

Jeg sad i blandt publikum med min mor og kiggede op på scenen, hvor drengene skulle til at gå på. Niall kiggede på mig - jeg gav ham thumbs up.

Han startede med at synge imens han lukkede øjnene. Da Harry's høje solo kom, begyndte folk at gå amok. Folk rejste sig op imens de klappede og piftede.

Jeg rejste mig også op og klappede stolt af dem. Jeg holdt læberne stramt sammen for at holde de stolte tårer inde.

•••

"Hold da op, drenge! Det gjorde I virkelig godt?" Sagde min mor, da vi kom om backstage til dem. "Det er på grund af din datter!" Harry trak mig hen foran dem, hvor de gav mig et kram bagfra. Jeg smilede over hele hovedet.

"Ja, hun gør det godt" Min mor smilede til mig.

(Næste dag)

"Husk på; du kan godt - jeg er her hvis du får brug for mig" Hviskede Niall inden jeg skulle fremvise min sang for cenceren. Jeg nikkede forstående og gik op på scenen.

"Min sang... Den hedder... Double Rainbow" Jeg kiggede nervøst rundt. Det var ligesom om rummet skiftede form og at alles øjne blev større. Jeg sank en klump og lod bandet starte.

Jeg kiggede i jorden og sukkede inden jeg kiggede målrettet op. Jeg sang som højt og godt jeg kunne. Både Page Four og 5SOS var også i rummet.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
TUSIND TAK FOR I TORSDAGS!!

Jeg fik 21 opkald i alt, men jeg nåede dsv ikke alle😥 Tusind tak til alle der ringede - det betyder så meget!❤️ Og tusind tak til Call Me, Skype og Wattpad - det er var en fornøjelse!❤️

Jeg kan ikke afsløre endnu hvad der kommer til at ske her i sommerferien, men der kommer til at ske noget meget snart❤️

Husk at læse The Masked Dancer og laurahansen126 's Moonlight❤️

Vi ses!

-Emilie xo

Mommy's Job || n.hWo Geschichten leben. Entdecke jetzt