Irish delicacy

863 50 2
                                    

Claudia's synsvinkel:

Jeg havde fået sat hår og make up imens Niall havde fået sat sit hår. Jeg havde advaret Niall om at pressen er enormt brutale her i Danmark fordi de kun tænker på de mest beskidte historier.

"Er du klar?" Spurgte han og kiggede spændt på mig inde i bilen foran den røde løber. Jeg nikkede og steg ud.

En masse hvin og skrig indtog mine øre, da Niall og jeg langsomt bevægede os ned af den røde løber.

Niall og jeg passede perfekt sammen i højde fordi jeg er ikke så høj - 1.60 cm - og han er 13 cm højere end mig.

Og jeg havde stilletter med 9 cm hæle på, så han akkurat var 6 cm højere end mig.

Og efter mine beregninger passer det straight in straight med hinanden. Det er godt at jeg tænker med mode.

"Er du nomineret til noget i aften?" Jeg trak på skulderne. "Jeg har faktisk ingen anelse?" Jeg grinede kort.

Vi blev kaldt ind til et interview med nogle værter, som sendt live. "Hej Claudia! Oh og velkommen til dig, Niall!" Sagde den ene vært.

"Fornøjelsen er på min side" Svarede Niall høfligt. "Claudia, du ser formidabel ud! Hvordan er det at være tilbage i Danmark? Og også nu hvor du har en irsk delikatesse med?"

Vi grinede. "Ej, det er dejligt at være tilbage - jeg har savnet det lidt. Og det er bare skønt at ha' Niall med! Han er så god til at lytte på mine lange forklaringer om alting!" Svarede jeg og kiggede smilende på ham.

Han smilede tilbage. "I er også så søde sammen - ha' en vidunderlig aften!" Sagde den anden inden vi gik hen til vores pladser.

•••

"Nu skal vi til prisen for årets stilikon - de nominerede er;" Der kom billeder op af de forskellige nominerede.

Pludselig kom et billede af mig op. "Claudia Marie Hørlyck - nomineret til årets stilikon, årets nytænkende og årets billede"

Jeg kiggede overrasket på Niall. "Jeg er nomineret til tre ting? Det havde jeg ikke regnet med?" Sagde jeg og kiggede op på skærmen for at se hvem der vandt Årets Stilikon.

"Og vinderen er; Claudia Hørlyck" Jeg rejste mig op og gik ned til podiet.

"Øhm - jeg vidste faktisk ikke at jeg var nomineret til noget, så jeg har ikke rigtig forberedt mig på det her? Tak til alle der har stemt på mig, tak til alle!"

Jeg skyndt mig op på min plads igen, da det var en smule akavet...

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Som nogen af jer nok ved, så havde jeg smadret min skærm på min iPhone - så jeg kunne ikke se hvad jeg skrev😑 Nu har jeg fået en splinter ny, så jeg er klar igen❤️

-Emilie .xo

Mommy's Job || n.hWhere stories live. Discover now