Claudia's synsvinkel:
Dagen efter var stressende. "Claudia, vi har et problem!" Sagde Harry stresset, da jeg kom ind i rummet.
"Jeg lytter?" Svarede jeg og lagde mine ting på bordet. "5SOS er ved at overhale os - de har lige udgivet en ny single, der er gået nr. 1 i rigtig mange lande!" Lød det fra Liam.
Jeg kiggede chokeret på dem, men ændrede hurtigt mit blik. "Drenge, slap nu af - det er sikkert bare lige en døgnflue! Det er sikkert væk imorgen" Svarede jeg beroligende.
(Næste dag)
"Claudia, det er ikke gået væk!" Harry så på mig som om det var min skyld.
"Jeg har kigget lidt på det - hvilket vil sige at jeg spurgte Alex, og han siger at 5SOS vil komme ud med en ny musikvideo til She's Kinda Hot" Forklarede jeg.
"Jeg skal vise dem..!" Liam smørerede ærmerne op og gik hen mod døren, men jeg stillede mig op foran ham.
"Træk næverne tilbage, Payno! Vi kommer ingen vegne med at slås - og det gælder jer alle, okay?" Jeg pegede rundt på dem.
De nikkede forstående. "Jeg tror I er nødt til at vise verden, at I stadig styrer" Jeg kiggede på dem med alvorlige øjne.
•••
"Hvad med at vi laver Change Your Ticket til en single?" Spurgte Julian og kiggede på os. "Jeg tror hellere at vi skal prøve en helt ny sang" Svarede jeg og kiggede på listen.
"Hvad med Drag Me Down?" De kiggede alle sammen overrasket på mig. "Hvad?" Spurgte jeg undrende.
"Den er perfekt!" Mumlede Harry. "Hvad kan jeg sige? who run the world, girls! Who run this motherfucker!" Svarede jeg og dansede hele vejen ud af døren.
•••
"Hey, Claudia?" Jeg gik med faste skridt lige forbi Calum og Ashton. "Ikke nu - skal gøre One Direction et medlem mindre!" Sagde jeg hurtigt.
"Men vi vil gerne ha' dig med i vores musikvideo til She's Kinda Hot?" Jeg stoppede bredt op og sank en klump.
Jeg stivnede.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
For nogen er ferien allerede slut, men jeg er lige gået ind i min sidste uge! Og jeg kommer til at slutte ugen af med et brag på Skanderborg Festival - jeg skal være sammen med Iskolde Armin og resten af de der Youtubers, OG jeg skal være vandpige😍Hvis du er med dine forældre på festival, så kan du da lige komme og sige Hej! Jeg står ved rytmescenen i pantboden på lørdag og alle andre dage tøffer jeg bare lidt rundt på pladsen❤️
-Emilie xx
YOU ARE READING
Mommy's Job || n.h
FanfictionClaudia Hørlyck er Helene Hørlyck's datter. Hun er lige blevet færdig med skolen og vil nu i praktik. (I denne historie er det kun Helene og Claudia, da jeg ikke kender hendes familie godt nok. Der vil også være en opdigtet lillebror)