She's my daugther

2.6K 73 3
                                    

Claudia's synsvinkel:

"Hej mor!" sagde jeg, da jeg fik øje på hende i lufthavnen. "Claudia! Skattepige!" svarede hun og trak mig ind i et kram. "Hvordan var flyveturen?" spurgte hun imens vi gik ud til bilen.

"Behagelig." svarede jeg glad. Hun nikkede. "Er du klar til at være med WWA Tour?" "Mor, jeg har taget turen til LA? Selvfølgelig er jeg klar!" Svarede jeg og stak armen op i luften.

"Sådan, skat!" sagde hun også var vi på vej.

•••

Man kunne høre en masse larm inde fra et rum, og pludselig kom Niall syngende ud sammen med Louis. De var klædt ud som kvinder? Lige efter dem, kom Harry løbende med fletninger i håret.

Jeg kiggede skræmt på min mor. "Drenge, flot udklædning!" råbte min mor grinende for at overdøve dem. De stoppede op og kiggede på mig.

"Det her er Claudia, som jeg fortalte jer om!" tilføjede hun og pegede på mig. "Hej drenge..." sagde jeg glad. "Hej, jeg er Niall! Og det er Louis og Harry..." Jeg grinede lidt.

"Det ved jeg godt, men jeg er alligevel blevet lidt usikker på om I er fyre eller hvad?" De kiggede ned af sig selv.

"Tro mig, det er vi normalt!" svarede Louis. "Nå, I kommer godt ud af det med hinanden, så jeg vil lige gå ind til 5SOS og gøre dem klar!" Også var hun væk.

"Nå, Claudia! Vi skal nok få det sjovt! Kom, vi viser dig rundt!" Louis tog fat om min arm som om vi var et gammelt ægtepar, der skal giftes igen.

"Hvor gammel er du så?" spurgte han imens vi alle gik rundt i gangene. "Jeg er 19 år!" svarede jeg glad. "Ungt kød! Du skal nok få det godt imellem os drenge!" Han kiggede snedigt på mig, men grinede bag efter.

•••

"Nej, drenge! I skal ikke synge de dybe toner! Claudia, kom lige og tag dine øresnegle på" Jeg sad og tegnede på en blok, da jeg blev kaldt hen.

Jeg tog sneglene på og tog en mikrofon. "Claudia, lav venligst en høj lys tone" Når det gælder høje toner, er min mor streng.

Jeg lavede en høj tone, så drengene nærmest holdt sig for ørene. Ups?

Mommy's Job || n.hDonde viven las historias. Descúbrelo ahora