The Tommo Games

1.1K 64 13
                                    

Claudia's synsvinkel:

"Okay. I hvilket år begyndte du at lære musikken at kende?" Spurgte han. "Øhm, det var den gang min mor blev voicecoach for jer, så i 2011" Han nikkede.

"Her er din videohilsen fra nogle af dine venner" Jeg kiggede op på skærmen, hvor Sebastian og de andre kom op.

"Tillykke, Claudia! Vi kunne dsv ikke være hos dig, men du må ha' en virkelig fed fest! Vi elsker dig!" Jeg fældede en lille tårer, da jeg så videoen.

"Okay, næste spørgsmål; Hvilken spydig kommentar sagde du da en fyr prøvede at score dig på karaokebaren?"

Jeg tænkt mig godt. "Den er svær... Jeg kan ikke rigtig huske noget fra den aften? Må jeg gætte på at jeg sagde; Jeg er en pige, ikke et offentlig toilet?" Louis klappede imponeret.

"Det er også rigtigt! Her er en video fra et kendt ansigt"

Oppe på skærmen, kom Cher Lloyd. "Omg! Cher!" Cher er min bedste veninde fra da hun var i X-Factor.

"Hey girl! Jeg håber du har haft en fantastisk fødselsdag! Jeg er ked af at jeg ikke kunne være der og shine med dig, men jeg håber at drengene kan gøre din fest fantastisk! Peace out!"

Jeg grinede lidt imens jeg prøvede at holde tårerne inde. Jeg har ikke set Cher siden 2011 eller sådan noget og så huskede hun min fødselsdag? Den pige er fantastisk!

•••

"Okay, Claudia. Nu kommer den anden leg. Den går ud på at du skal beskrive dig selv imens du synger!" Jeg grinede. "Oh Jesus!" Svarede jeg og tog øresnegle i ørene.

"Okay... Jeg er klodset, recessiv, jeg er venstrehåndet, rødt hår, min blodtype er sjælden, jeg har O negativ, jeg er svag, jeg er ved at uddø. Så ja, klodset, recessiv... Stædig! Så stædig, det er ikke godt..." Også sluttede beatet.

Jeg kunne ikke holde masken under sangen, så det gik lidt galt... Men hey, folk fik da et godt grin!

"Det lød jo... Spændende" Lød det fra Louis. "The Tommo Games er slut, så nu mangler vi bare... Katy Perry!"

Også pludselig stod Katy Perry imellem publikum. Hun gik op til mig og stillede sig ved siden af mig imens hun sang en sang jeg ikke havde hørt før.

"Happy birthday, Claudia!" Råbte hun og gav mig et kram. Jeg hoppede ned fra scenen og stillede mig ved siden af Niall.

••••••••••••••••••••••••••••••
Zayn er gået ud af bandet... Verden er i dyb sorg. Ikke kun os fans, men også drengene... Zayn vidste godt ved den sidste koncert at han skulle forlade bandet, derfor græd han under Little Things. Personligt forstår jeg ham godt. Jeg har kigget ham i øjenene og det eneste man kunne se var at han ikke var glad... Det er trist, men vi vidste det jo godt... Zayn udgår ikke fra mine bøger, da One Direction er Liam, Niall, Louis, Harry og Zayn, og det kan ingen lave om på❤️

-Louis' Girl xx

Mommy's Job || n.hDonde viven las historias. Descúbrelo ahora