videos

802 40 2
                                    

Claudia's synsvinkel:

Jeg tog bindet væk fra øjenene og opdagede hurtigt at det var et slags poolparty.

Alle jeg nogensinde havde kendt, stod over for mig og råbte surprise.

Min lillebror, mine venner fra Danmark, mine bedsteforældre osv! Jeg fik tårer i øjenene ved synet og begyndte at græde.

Jeg vendt mig om mod Niall imens jeg fik tudet af ind mod hans bryst.

Da jeg var nogenlunde færdig med at tude, løb jeg over til Cher Lloyd - som også stod i mængden.

Hun stod også og tudet. "Tillykke med det, girl!" Hviskede hun og lod mig gå videre.

•••

"Øh undskyld?" Jeg vendt mig om og kiggede op på scenen. Harry stod med mikrofonen og Liam stod ved siden af ham.

"Hej Claudia!" Sagde Harry med en overvældet tone imens han vinkede begejstret. Jeg grinede og vinkede diskret tilbage.

"Vi alle ved du elsker at synge, så vi havde sendt vores to detektiver på sagen om at få dig til at synge" Der kom et billede af Calum og Michael op på skærmen bag Harry og Liam.

Jeg rødmede flovt og kiggede hen på Calum og Michael, som bare grinede. "Og her er hvad de kom tilbage med"

Der kom en video op af mig der jammer med Luke til aske Looks So Perfect. Jeg smilede over at det faktisk lød godt.

Bagefter kom der en video af mig, der synger til min eksamen. Jeg synger Double Rainbow. Nede i hjørnet af videoen stod der hvornår det var og hvor det var fra.

•••

Alle drengene stod oppe på scenen og skulle til at præsentere deres fællesvideo til mig.

"Claudia, lad os bare sige at du er en bedre version af din mor!" Sagde Harry i mikrofonen, som han så gav videre til Luke.

"Så derfor har vi lavet en helt speciel video til dig" Han gav den videre til Niall. "Hvor meget du betyder for os" Han smilede til mig og startede videoen.

One Direction sang først Fireproof imens 5SOS spillede til også sang 5SOS She Looks So Perfect.

Videoen startede ud med et billede af mig, der smilede imens jeg kiggede ud til siden. Der stod 'What We Like About You' på billedet.

Mommy's Job || n.hWhere stories live. Discover now