bed now, Niall!

581 30 0
                                    

Claudia's synsvinkel:

Niall kom ind i af døren. Han så flov ud. Jeg kiggede på ham igennem spejlet. Han sagde ikke noget, men gik bare hen og stillede sig bag ved mig.

"Claudia..." Han var så langt ned at hans irske dialekt blev næsten uforståelig. Jeg vendt mig om mod ham.

"Niall?" Han kiggede tomt på mig. "Claudia, jeg er bange for at du har ret...", Sagde han hurtigt. Jeg kiggede ned. "Men jeg har ikke lyst til at stoppe..?"

Jeg kiggede op på ham igen. Jeg rejste mig op og krammede ham fordi han tydeligvis havde brug for det ligeså meget som jeg havde.

Jeg kunne høre ham snøfte, så jeg trak mig igen. En lille fin tårer gled fra hans øjenkrog og ned af hans kind.

Jeg fjernede den med en finger. "Niall, jeg ved at det er det sidste i verden du vil, men jeg er bange for at der ikke er nogen anden udvej?"

Han rystede på hovedet. "Men hvad skal jeg så gøre?! Jeg elsker mit liv som det er nu!" Han flippede lidt ud fordi han tydeligvis var splittet.

"Niall, jeg lover dig at det nok skal gå! Du mister ikke noget af din daglige rutine" Han kiggede bedrøvet på mig.

"Det er ikke dét jeg er bange for at miste - det er dig..." Jeg rystede på hovedet. "Du mister mig ikke - det lover jeg"

Niall rystede på hovedet imens han stille begyndte at smågræde. "Jeg lover det - jeg bliver her"

Jeg gik hen til sengen og kastede de overskydende puder væk fra sengen. Niall stod det samme sted og bare græd.

Niall er måske den mest følsomme person i hele verden! Og jeg elsker ham virkelig for det!

"Niall, kom - lad os få noget søvn", Hviskede jeg nærmest. Jeg kiggede på ham fordi han ikke rykkede sig.

Jeg gik over til ham og kiggede seriøst på ham. "Kom så, sweetie - du har brug for søvn" Han nikkede kort men stadig lidt fraværende.

Jeg trak ham hen til sengen og fik ham til at ligge sig ned selv i sengen. Han lå med smoking på, men han var vist ligeglad?

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Livestream imorgen bliver dsv ikke til noget, da min computer valgte at forlade jorden idag... Så istedet for finder jeg ud af noget endnu bedre! Men hvad? Skriv i kommentaren eller til mig privat❤️

-Emilie xx

Mommy's Job || n.hWhere stories live. Discover now