Claudia's synsvinkel:
Jeg havde forklaret min mor det hele, og det hun gjorde var at fjerne mit hår fra mit ansigt, tørre mine tårer væk og fortælle mig at det hele nok skulle gå.
"Baby girl, Niall er bare såret fordi han troede at du ville svigte ham - han mener det ikke ondt" Jeg hulkede lidt igen.
"Men jeg elsker ham bare så meget... Jeg ville aldrig svigte ham!" Hun nikkede sig enig. "Det ved jeg godt, skattepige..."
•••
Jeg skulle til at lave et cover af Shontelle's Impossible, så jeg begyndte bare.
Da jeg nåede til omkvædet, knækkede jeg. Jeg begyndte at græde fordi jeg så drengene stod ude i siden og se på - selv Niall...
Jeg løb ned af scenen og ud af rummet. Det var så pinligt bare at løbe min vej! Både min bror og min mor stod og så på?
Niall's synsvinkel:
"Niall, du er nødt til af gøre noget!", Lød det alvorligt fra Harry. Jeg kiggede nervøst og fortrydende på ham imens jeg bed mine negle.
"Det er allerede sket! Hun er knust og jeg kan ikke redde den!", Svarede jeg. Han nikkede. "Jo, det er aldrig for sent"
Jeg tog modet til mig og gik derefter ud på gangen. Claudia stod og hulkede op af væggen.
Jeg gik stille over mod hende, men hun opdagede mig først da jeg lagde en hånd på hendes skulder.
Claudia's synsvinkel:
"Niall?" Han nikkede flovt. "Claudia, du må undskylde at jeg hængt dig ud for den musikvideo... Jeg var en kæmpe idiot"
Jeg tørrede hurtigt øjenene og manede mig lidt op. "Det er fint - det var jo min egen skyld..." Han sukkede og kiggede opgivende på mig.
"Er jeg tilgivet?", Spurgte han. Jeg nikkede imens jeg smilede. Vi krammede og kyssede hinanden inden vi gik ind igen.
Jeg fik sunget sangen og Meghan Trainor's Dear Future Husband.
Jeg lod som om jeg virkelig var i en 50'er video og lavede de samme bevægelser og lavede nogle bevægelser, der hang sammen med hvad jeg sang.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hello guys!❤️
Jeg tænkte på om jeg skulle lave en offentlig snap kun til Wattpad brug? Hvad synes I?Husk lige at gå ind og læs ByeViolet2 's nye danske bog, Internet Friends med Calum - den lækre dreng!
Peace out!
-Emilie xx
DU LIEST GERADE
Mommy's Job || n.h
FanfictionClaudia Hørlyck er Helene Hørlyck's datter. Hun er lige blevet færdig med skolen og vil nu i praktik. (I denne historie er det kun Helene og Claudia, da jeg ikke kender hendes familie godt nok. Der vil også være en opdigtet lillebror)