Claudia's synsvinkel:
Jeg kiggede overvejende på Stefan og Pelle. "Jeg tror starter med at høre jeres stemmer uden et audiotune og mikrofon - så, Pelle, du starter" Han sang lidt, men stoppede hurtigt.
"Hvorfor stopper du?" Spurgte jeg undrende. "Jeg har ikke luft nok" Svarede han. "Vent her" Jeg gik ud og fandt Mark. "Hej Claudia - hvad bringer dig hid?" Spurgte han glad.
"Øhm - jeg er til eksamen, og jeg skal virkelig bruge din hjælp" Han nikkede forstående. "Sig frem"
"Pelle fra Page Four har ikke nok luft, når han synger - han kan ikke engang holde til et helt vers og et omkvæd?" Han nikkede forstående.
"Du sender ham bare ind til mig, så skal jeg nok rette op på det" Han smilede og gik videre med det han var igang med. "Oh, Mark - du er min Gud!" Svarede jeg og løb tilbage til Pelle og Stefan.
"Pelle, der er en god grund til at du ikke kan holde luft - du har ikke nok kondi" Han rystede på hovedet. "Jeg styrketræner hver dag?" Jeg nikkede. "Ja, du har mange muskler - men du har ingen lunger"
"Du skal hen til Mark, som er en personlig træner - han vil guide dig igennem det hele" Han gik hen til Mark, som begyndte at guide ham.
"Så er det din tur, Stefan" Han nikkede og begyndte at synge.
•••
Efter en halv time med Pelle og Stefan, synes jeg faktisk at jeg havde løst opgave nogenlunde perfekt.
Da vi kom ud fra øvelokalet, stod min mor der. "Claudia, siden dig og Niall nu er kærester, så kan du dsv ikke vælge ham... Du må vælge en ny" Jeg nikkede forstående. "Jeg vælger Harry"
Hun nikkede forstående. "Hvordan går det med Pelle og Stefan?" Spurgte hun bag efter. "Det går fint - de er begyndt at høre efter" Hun nikkede imponeret og grinede.
•••
Jeg sad og læste imens Niall og Zayn sad og nev hinanden. "Av, Niall! Lad vær!" Jeg gav dem dræberblikket. "Sig ét ord mere, og jeg kvæler jer begge to!" Truede jeg og kiggede ned i min bog igen.
De kiggede skræmt på hinanden. "Undskyld, men jeg skal vise alt hvad jeg overhovedet kan i morgen, og indtil videre kan jeg intet og I hjælper ikke ligefrem" Sagde jeg.
"Claudia, du kan godt klare det - du er den klogeste person jeg kender!" Sagde Niall og tog min hånd. "Det skal nok gå, Claudia! Vi er der for dig" Tilføjede Zayn.
"Tak, drenge" Sagde jeg og smilede til dem. "Er du klar til i morgen, Claudia?" Min mor kom ind af døren. Jeg rystede på hovedet.
"Bare lige for at ligge noget mere pres på dine skuldre, så skal vi se hvad du har udrettet med One Direction til et awardshow på fredag" Jeg sukkede. "Fedt!" Svarede jeg ironisk og slog hovedet ned i bogen.
••••••••••••••••••••••••••••••••••
Så er det i morgen! 1D's guitarist har været på Northside i Aarhus, hvor jeg sjovt nok også var😅Håber vi ses til koncerten!❤️ OG INGEN ILD PÅ SCENEN, TAK!!!📛
-Ashton's Girl xx
KAMU SEDANG MEMBACA
Mommy's Job || n.h
Fiksi PenggemarClaudia Hørlyck er Helene Hørlyck's datter. Hun er lige blevet færdig med skolen og vil nu i praktik. (I denne historie er det kun Helene og Claudia, da jeg ikke kender hendes familie godt nok. Der vil også være en opdigtet lillebror)