Finals

862 51 6
                                    

Claudia's synsvinkel:

Vi var tilbage på Tour igen. Jeg havde haft en uforglemmelig uge med Niall! Vi havde både i Danmark og i Irland, og det føles bare rart når man er sammen med ham.

Min mor havde bedt os alle om at komme hen til den scenen drengene skulle spille på om aftnen. "Hvad er der, mor?" Spurgte jeg, da hun så oprevet ud.

"Jeg har lige snakket med Modest, og Claudia skal ta' sin eksamen nu" Jeg gispede. "Men jeg har jo slet ikke lært nok til at kunne hjælpe One Direction?" Svarede jeg.

"Det ved jeg - men fordi du begyndte midt i sæsonen og alle andre skal til eksamen nu, så skal du dsv også..." Jeg sank en klump og kiggede i jorden.

"Okay..." Svarede jeg nervøst. Niall lagde en hånd på min skulder. "Er der ikke noget vi kan gøre for at hjælpe hende?" Spurgte Zayn ivrigt.

"I kan kun støtte hende..." Jeg kiggede op. "Hvad skal jeg op i?" Spurgte jeg nervøst. "Du skal kunne skrive en sang selv, bygge en skadet stemme op, visse hvad en stemme mangler, stageperformance og kunne pleje en stemme"

Jeg sukkede. "Hvem skal jeg hjælpe?" Spurgte jeg igen. "Du får tre bands til rådighed også må du selv vælge to fra hver. One Direction er et af de tre bands" Jeg nikkede forstående.

(Et par dage senere)

"De tre bands er Page Four, 5 Seconds Of Summer og One Direction" De stod alle sammen på en række foran mig. Jeg kiggede rundt på dem.

"Niall og Louis fra One Direction" Jeg bed mig selv i kinden imens jeg tænkte. "Ashton... Og Calum fra 5 Seconds Of Summer" Manden der stod ved siden af min mor, noterede mine valg.

"Og Stefan og Pelle fra Page Four" Afsluttede jeg og kiggede hen på manden. "Du får en halv time med hver person. Vi hører dem synge nu også prøver de igen om et par dage. Du skal ha' gjort noget ved deres problemer, som vi har givet dem"

Forklarede manden. Jeg nikkede forstående. Vi hørte alle synge og det var ligesom at se tonedøve hvaler, der optrådte. Jeg kunne ikke se eller høre hvad deres problem var?

"Tak, det er fint" Sagde jeg rystet og gik ud af rummet. Jeg tror jeg har eksamensangst?

•••

"Er du okay?" Spurgte Niall, da han kunne se at jeg var helt ude af den. "Jeg har ingen anelse om hvad jeg laver?" Sagde jeg og slog hovedet ned i bogen.

"Det skal nok gå - jeg ved du kan klare det" Jeg rejste mig op og kiggede på ham. "Jeg kunne ikke hører eller se hvad nogen af jeres problemer var?" Jeg kiggede helt skræmt på ham.

Mommy's Job || n.hWhere stories live. Discover now