Claudia's synsvinkel:
Jeg kneb øjenene sammen overfor Alex. "Gi. Mig. Den!" Sagde jeg vredt. "Nej!" Svarede han flabet. "Alex, jeg er ældst, så jeg bestemmer!"
Jeg rev fjernbetjeningen ud af hånden på ham. "Nej, du er bare irreterne!" Svarede han. Jeg lavede et fornærmet blik imens jeg åbnede munden.
"Jeg er ikke irreterne, du er irreterne!" Råbte jeg af ham. Vi begyndte at skubbe til hinanden og slås indtil Helene kom.
Hun skilt os ad. "Hvad laver I?" Spurgte hun chokeret. "Duh! Hvad ser det ud som om, vi laver? Jeg udsletter den her mide!" Svarede jeg og tog fat i ham igen.
"Claudia! Stop!" Jeg stoppede og kiggede surt på hende. "Men mor?!" "Ikke noget men! Ingen af jer må se jeres venner indtil vi flyver videre, hvilket er om to timer!" Svarede hun strengt of fik derefter.
"Fedt! Vi har stuearrest!" Sagde jeg ironisk glad og smed mig i sofaen. "Vi overlever nok..." Svarede han betryggende.
"Alex, du forstår det ikke! Vi må ikke se vores venner før vi kommer tilbage, når sommeren er slut!" Forklarede jeg. "Men jeg har ingen venner?" Jeg kiggede op på ham.
"Du har da mig? Og du snakker da også meget med Luke fra 5SOS?" Han nikkede. "Ja, men ikke i Danmark..." Jeg kiggede trist ned.
•••
"Så vi fik stuearrest..." Fortalte jeg til Zayn og Niall. "Så Helene gav dig stuearrest fordi Alex og dig sloges?" Jeg nikkede.
"Okay? Men så kan du da hænge ud med os!" Sagde Zayn opmuntrende.
"Jah! Hænge ud med jer i en lufthavn! How great!""Op med humøret, Clau! Vi har det altid sjovt i lufthavnen!" Kom der fra Niall. "Det håber jeg virkelig!"
•••
Zayn, Niall og jeg sad ved et bord i lufthavnen. Vi sad i cafeteriet og spiste. Eller jeg gjorde... Zayn sad med sin telefon imens Niall sad med en computer.
Zayn tog et billede af mig og postede det på Twitter.
@zaynmalik: Airport chill with Clau and Nialler :) x @NiallOfficial @ClaudiaHorlyck
Han viste mig billedet. "Du er så irreterne! Ved du godt det?" Spurgte jeg ironisk. Han nikkede smilende.
"Hey, en eller anden skal jo være irreterne" Svarede han bare. "Må jeg låne din telefon?" Spurgte jeg nysgerrigt. Zayn nikkede undrende.
Jeg gik ind på Snapchat og tog et billede af mig selv og skrev teksten.
'Claudia was here :)'
Jeg postede det på hans My Story. Jeg gik derefter ind på hans Instagram og ændrede han Bio, hvor jeg tilføjede et 'Claudia was here :)'.
Jeg gav ham hans telefon tilbage og smilede tilfredst.
YOU ARE READING
Mommy's Job || n.h
FanfictionClaudia Hørlyck er Helene Hørlyck's datter. Hun er lige blevet færdig med skolen og vil nu i praktik. (I denne historie er det kun Helene og Claudia, da jeg ikke kender hendes familie godt nok. Der vil også være en opdigtet lillebror)