Sing what you love

1.8K 71 3
                                    

Claudia's synsvinkel:

Det var tid til drengenes koncert, og jeg havde fået lov til at tage billeder af dem ligsom en professionel fotograf.

Min mor krammede mig inden jeg skulle ind og tage billeder, men selvfølgelig ville hun jo blive ved med at kramme...

"Mor? Mor. Please giv slip!" Hun kyssede mig flere gange på kinden.
"Mor, stop!" Endelig gav hun slip. "Jae, jeg kan jo ikke kysse drengene!" Hun spillede uskyldig. Jeg skulede til hende og gik ud med kameraet.

Harry var den første til at posere foran kameraet. Han lavede for det meste kun sjov. "Harry, styr dig!" Jeg grinede lidt. "Okay så" Han grinede lidt og stod pænt til et billede. "Mange tak!"

Jeg tog lidt flere billeder og kravlede så diskret op på scenen med lidt hjælp fra Paul... Jeg lagde mig på maven og tog nogle billeder af drengene der dansede.
Pludselig kom en eller anden bag fra og lagde sig på mig.

Det var selvfølgelig Liam, Harry og Louis. Man kunne se os på storskærmen.
De var igang med Diana.

"Claudia,
Let me be the one to a picture of those eyes,
You've been lonely,
You don't even know me,
But I can feel you trying,
Claudia,
Let me be the one to lift your body up and save your life,
I don't think you even realize baby you'd be saving mine."

De løftede mig op og rundt på scenen. "Wauw! She's small!" Kunne man høre Niall sige i mikrofonen. Jeg er da ikke lille?!

(Næste dag)

"Mor, hvad skal jeg lave idag?" spurgte jeg om imens Lou ordnede hendes hår. "Hvad med at spørger drengene?" Jeg sukkede og nikkede forstående.

"De er ude ved scenen" Jeg nikkede forstående. De øvede og testede mikrofoner, så jeg satte mig på tilskuerpladserne.

"Claudia, godt du kom! Vi har så meget brug for din hjælp!" Louis trak mig op på stolen. "Hvad skal I have hjælp til?" spurgte jeg og satte mig på en højtaler.
"Du skal synge!" Jeg rynkede brynene.

"Hvordan er det en hjælp?" spurgte jeg undrende. "Det er det ikke! Jeg sagde det kun for at få dig op på scenen!"
Hvorfor var den dreng så glad?

"Okay? Men jeg er ikke ret god til at stå på en scene?" sagde jeg usikkert. "Vi hjælper dig!" svarede Liam.

"Okay, her har du en mikrofon og et mikrofonstativ! Prøv bare at syng, det den sang du elsker mest!"

Jeg kiggede nervøst ned på dem, da de havde placeret sig, hvor jeg sad før.

Mommy's Job || n.hWhere stories live. Discover now