-O kurde faktycznie narka - powiedział i wyszedł z mojego pokoju a ja wyłączyłem laptopa przebrałem się w piżamę i poszedłem spać.
~Rano~
Wstałem i sięgnąłem od razu po telefon.
O mój boże Melody była aktywna na mesie wczoraj jak to jest możliwe...
Jakim cudem muszę powiedzieć reszcie. Napisałem do niej gdzie jest jak możemy ją znaleźć.
Pov:Melody
Już nie spałam od jakiś 10 min popatrzyłam w kierunku mojego telefonu i zobaczyłam że przyszła mi wiadomość. Podeszłam do telefonu i na ekranie wyświetliła się wiadomość od Five. O nie musiał zobaczyć że byłam aktywna nie odczytałam jej bo nie mogłam ale miałam nadzieję że jakoś mnie znajdą. Wyszłam z pokoju i skierowałam się do kuchni żeby zrobić sobie śniadanie Max chyba jeszcze spał bo go nie było ani w kuchni ani w salonie. Przez cały czas myślałam o wiadomości od Five czy oni mnie znajdą oby tak. W tedy do kuchni wszedł Max.
-Hej złodko
-Hej - odpowiedziałam mu cicho
-Coś cię martwi nad czym myślisz? - spytał
-Nie twój zastany interes. - odpowiedziałam wrednie
Mówiąc to dostałam pięścią w twarz.
-A właśnie że mój i nie odzywaj się tak do mnie zrozumiano.
Nic nie powiedziałam i skierowałam się do pokoju z moim śniadaniem.
Pov:Five
Zszedłem na dół gdzie wszyscy czekali na ojca aż przyjdzie i będziemy mogli zacząć jeść. Ojciec przyszedł jakieś 2 minuty po mnie.
-Ojcze mogę coś powiedzieć? - spytałem
-Numerze 5 dobrze wiesz że nie ma rozmów przy stole - powiedział stanowczo
-Tak ale tu chodzi o Melody
Wszyscy na mnie spojrzeli.
-To możesz powiedzieć - powiedział ojciec i na mnie spojrzał
-Chodzi o to że Mel była aktywna ma mesie wczoraj
-Co? - spytał Klaus
-No tak więc możemy ją jakoś uratować - powiedziałem
-Tak i to natychmiast - powiedział ojciec
Pov:Melody
Jadłam płatki i chciałam aby teraz Five tu był i mnie wziął do domu bo już z tym psychopatą Maxsem nie wytrzymywałam naprawdę on jest okropny. Czemu ja nie widziałam tego w tedy jak go poznałam. To jest jakiś koszmar bycie tu w tym domku po raz 2 ale teraz nie mogłam uciec bo nie chciałam naradzać Five i mojej rodziny.
Mam szczerą nadzieję że mnie znajdą jak najszybciej bo coś czuję że Max nie chce już tylko ze mną ,,mieszkać".Pov:Five
Po śniadaniu nie było treningu bo ojciec nam kazał myśleć jak możemy uratować Melody. Nie mogłem nic wymyślić więc znowu zacząłem przeglądać galerię w telefonie.
CZYTASZ
Czy na pewno? ~ Five Hargreeves
Science Fiction❗Zakończone❗ Jest dużo błędów w książce więc tak tylko ostrzegam, że historia też może być bez sensu i się nie kleić (Kiedyś ją poprawię) Pewnego wieczoru do Academy Umbrella przybywa białowłosa dziewczyna.Nikt nie wie skąd się wzięła ani co tu robi...