33.Bölüm Gel Buraya Fragman

164 14 6
                                    

Cemre

- Hayırdır kızım bu ne mutluluk..

Ah nasıl mutlu olmam.. Cerenin o yüzü aklıma geldikçe.. Valla keyiften şurada iki göbek atsam yeridir.. Üşendiğim den yapmıyorum.

Onun yerine mutfak masasına kuruldum, annemin yaptığı sıcacık kurabiyeleri mideme indirmekle meşgulüm.  Biliyordum işte. Salihi görünce, yüzü kireç gibi oldu.

Yok bu kızın sakladığı bir şeyler var.. Az kaldı çıkar kokusu.. 

Annem bulaşığa girişte ben kurabiyeleri yerken..  Tam üçüncüsüne uzanmıştım ki Cerenin bağırarak mutfağa girmesiyle, zavallı kurabiye midem yerine yere düştü..

- SENN YAPTIN DEMİ?? SEN GETİRDİN O ŞEREFSİZİ BURAYAAA!!!??

Ben ışık hızıyla masanın arkasına geçerken, araya allahtan annem girdi de, manyağın önüne geçti. Annem şaşkın bir halde bize bakarken, benim gibi Cerenin bu halinden korktu..  Ben haliyle yalanladım. 

- Ne.. kim.. Salih mi?  O kim beee!!!???

Ben inkar ettikçe sinirden daha da kudurdu.. Bir  an annemi sollayıp üstüme atlayacak sandım.. Domates gibi kızardı öfkeden deliye dönmüş gözlerle bana bakarak, nefretini kusut..

- BEN MALIMI BİLMEZ MİYİM.. SENİN BAŞININ ALTINDAN ÇIKTI!!! BU SEFER SENİ BENİM ELMDEN KİMSEEE ALAMAZZZ.. GEL BURAYAA!!??

Bende altta kalır mıyım? Dişi diş göze burun..

- Ayy şu haline bak bu nasıl avamlıktır ya.. Bu kadar kızdığına göre, sen bu salihle kesin bir haltlar yedin.. 

Dondu kaldı.. Fazla mı ileri gittim acaba, annem bile kızdı bu sefer..

- Cemmree... o nasıl laf kızım.. 

-E yalan mı anne? Bu kadar tepki vermesi normal mi? Demek ki, bizim bilmediğimiz bir şey var ortada.. Ahaa yüzü burda, yalansa yalan desin?

Cereni daha önce hiç böyle görmemiştim, annem olmasa çoktan tahtalı köyü boylardım kesin..

- SENİİ BU SEFER KESİN ÖLDÜRECEMMM!!! KISKANÇ KÖPEKKKK!!!???

Bana kıskanç köpek dedi, bana ya.. bana..  Ben altta kalır mıyım hiç..

- HOŞTTT KİMİNN KÖPEK OLDUĞU BELLİİİ CANIMM!!! ŞU HALİNE BAK.. BETER OL.. KUDUMM KUDUMMM KUDURR İNŞALLAHHH!!!


- GELL BURAYAAA... KAÇMAAA!! GEBERDECEMM SSENİ!!


 Bağırarak annemi itekleyip üstüme gelir gibi olunca.. Dayak yiyeceğim belli, en iyisi kaçmak.. Ha işi sağlama almak için de mutfak kapısında, Cereni zapt etmeye çalışan zavallı anneme de panikle..

- ANNE SAKINN BIRAKIYIMM DEME!!!  SIKI TUTT!!!! 

 BEN KAÇIYIMM SONRA BIRAK!!!


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yeni bölümde görüşmek üzere canlar.. 

 Cuma ya da Cumartesi yeni bölüm gelecek..

Bu Geceyi Unutma (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin