Ceren
Ahhh Nedim anlatsam gerçekten beni anlar mısın? Yargılamadan kınamadan anlar mısın?
Bazı yaralar geçmiyor, geçmişte yaşanan anılar, hatırlamamak için yorgan gibi üstüne örttüğüm anılar çıkmak için çabalıyor, ve bu beni daha çok korkutuyor. Geçmişin en büyük kâbusu uzakta sırıtarak utanmadan çayını içiyor. Ah nasıl isterdim, o çay boğazında kalsa da öksüre öksüre geberse..
- Ceren... Yine çatıldı kaşların, şuan kafanın içinden geçenleri bilmek için neler vermezdim.
İçimden geçenleri bilsen, arkanı döner gidersin... Kafamı dağıtmam lazım. Sıkıntıyla etrafıma göz gezdirirken, Nedimin arabası dikkatimi çekti. Neden olmasın? Araba kullanmayı öğrenmek için güzel bir gün. Arabayı incelerken..
- Bana araba kullanmayı öğret.
Cevap alamayınca gözümü arabadan ayırıp Nedimin şaşkın yüzüne çevirdim.
- Araba.. ve sen?
Niye ya, ben araba kullanamazmıyım?
- Anlamadım? Sen daha açık konuşsana Nedim, ne demek istedin sen şimdi? '' Araba ve sen?'' derken. İyi ya, al araban senin olsun istemiyorum. Ne kıymetli malın varmış ya... Yemedik ya, bende gider Cenkten isterim öğretmesini..
Somurtarak arkamı döndüm, eve gitmek için daha bir adım atmıştım ki, kolumdan tutup önüme geçti. Suratı beş karış bir de çıkışıyor.
- Ya ben şimdi onu mu dedim Ceren? Durduk yere kavga çıkarıyorsun. Tamam öğreteceğim yürü.
Neyse büyüklük bende kalsın, daha fazla uzatmamak için bir şey demedim. Önüme gelen saç tutamını sinirle kulağımın arkasına sıkıştırdım. Uyuz oluyorum saçlarıma, en sonunda sıfıra vurduracam o olacak.
Arabanın yanına geldim. Bekliyorum ki arabayı açsın. Ağır ağır hareket ediyor. Kablumbağayla Nedim yarışa girse, bizim ki kaybeder o derece..
- Ay hadi artık Nedim, aç şunu...
Kapıya yüklendim açmak için. Yok açılmıyor. Arabadan '' Bib bib'' diye ses geldi, sonra açıldı hemen geçtim oturdum şoför koltuğuna. Ay bir heyecan bastı. Zor değildir ya.. O kadar kadın nasıl kullanıyor arabayı, bende kullanırım. Nihayet Nedim de yanımdaki boş koltuğa oturdu.
Bekliyorum ki bir şey desin. İlk gazamı basıyorum. Yoksa önümdeki düğmelere mi basıyorum. Rast gele bassam nolacak ki.. Bir tanesine bastım. Nedim birden bağırdı, o bağırınca korkuyla sıçradım koltukta..
- CEREN NE BASIYORSUN, DAHA ARABAYI ÇALIŞTIRMADAN? Ben ne dersem onu yapacaksın tamam mı? Kurallar koyuyorum bu kuralların dışına çıkmak yok..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Geceyi Unutma (Ara Verildi)
FanfictionCeren ne olduğunu anlamamış neden müziğin kesildiğini düşünürken, Islak ayakkabılar şaşkın bakış açısına girer, başını yavaşça kaldırıp baktığında, biraz kibir, biraz da öfkeyle harmanlanmış bir çift karanlık gözlerle kesişir kendi masum gözleri. ...