Cenk
Bu sefer kaçamasın kızım. Öne yap yap, sonra kuyruğun sıkışınca kaç... Yok öyle bir dünya. Benden kaçmak için yönünü değiştirdi, bahçeye kaçtı.. Ben de arkasında hızlı adımlarla onu takip ettim. Durması için seslendim..
- Cemre... CEMREE DURR!!!
Birden taş kesilmiş gibi kalakaldı bahçenin ortasında.. Etrafta bizden başka kimse yok.. Yanına gittim sırtı bana dönük.
- Noldu o cesur kız hallerine.. ZAVALLISIN KIZIM SENN.. KEŞKE BENİM GÖZÜMDE KENDİNİ GÖRE BİLSEYDİN CEMREE!!!
Sinirli ağzımdan dökülen sözleri duyunca, birden yüzünü bana çevirdi, gözleri kin nefretle parlıyor.. Sinirle gözleri çakmak çakmak olmuş bana karşılık verdi..
- BEN Mİ ZAVALLIYIM.. KİMİN ZAVALLI OLDUĞU TARTIŞILIRRR CENK BEYY!!! Bu evde varlığınız bile belli değil.. Gölge gibisiniz yaa.. Bir varsınız bir yoksunuz.. Bana laf atacağınıza dönün de bir kendinize bakın...
Hiç şaşırmadım.. Tam cemrelik bir cevap..
- Ne varmış halimde Cemre.. Ben en azından kardeşimin kuyusunu kazmıyorum arkasından.. Bana gölge diyene de bakın, KIZIM SEN YILLARCA KARDEŞİNİN GÖLGESİNDE KALMIŞSIN.
Biz tartışırken, yağmur başladı. Cerenden bahsedince, göz bebekleri çukurlaştı. Neden bu kadar kötüsün cemre. Anlamıyorum. Nedim kanımdan değil, ama etle tırnak gibiyiz, ona birşey olsa düşünemiyorum vereceğim tepkiyi.. Oysa Cemre... Kolundan tutup sarstım, cevabını alacam..
- KISKANIYORSUNN CEMREEE!!!! CERENİN MUTLULUĞUNU ÇEKEMİYORSUN? ONUN SEVİLMESİNİ KISKANIYORSUN..
GERÇEKTEN MERAK ETTİĞİM İÇİN SORUYORUM CEMRE!!!!
SEN NE İSTİYORSUN !!!???
ONUN GİBİ SEVİLMEK Mİ???
Beklemediğim cevap geldi sonunda.. Beni göğsümden sertçe itekleyip bakışları bakışları suçlarcasına sesi titrek..
- EVETTT!!! SEVİLMEK İSTİYORUM...
HERKES GİBİ BEN DE SEVMEK SEVİLMEK İSTİYORUM... SUÇMUUU!!!???
- Madem sevilmek istiyorsun cemre, önce sevmesini bil..
Bil ki.. Sevilmeyi isteyecek yüzün olsun..
Yeni bölümde görüşmek üzere canlar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Geceyi Unutma (Ara Verildi)
FanfictionCeren ne olduğunu anlamamış neden müziğin kesildiğini düşünürken, Islak ayakkabılar şaşkın bakış açısına girer, başını yavaşça kaldırıp baktığında, biraz kibir, biraz da öfkeyle harmanlanmış bir çift karanlık gözlerle kesişir kendi masum gözleri. ...