38.Bölüm Yan Villa

228 18 56
                                    

Ben ne kadar dil döksem de, dinlemedi. Kafasına koyduğunu yapar dahası öfkeden kıpkırmızı olmuş yüzüyle birden benim bile nerden çıkardığını anlamadığım elinde tuttuğu silahla havaya iki el ateş etti. Ben silah sesinin şokunu yaşarken, herkes korkuyla kaçıştı. 

........

Ceren

Duyduğum silah sesiyle neye uğradığımı şaşırdım korkuyla kulaklarımı tıkayıp kendi çığlık atıp yere çöktüm.

İnsanların yüzlerinde dehşet korku okunuyor bende onlardan biriyim. Olayların hızına yetişmemekte güçlük çekiyorum.

Uzaktan Nedimin sesini duydum. Onun sesi her zaman huzurun kapısını aralardı. Yanağımı okşayan elleri güvenliydi, şimdi o ellerde silah var. Ben... nerde hata yaptım. Tanıyorum dediğim adama acılarımı anlattım. Sevinçlerimi  paylaştım. Bütün bunları paylaştığım Nedim, Cenkle kavga eden neden olamaz...

- Nerden buldun Silahı? KAFAYI MI YEDİN NEDİMMM BIRAK ŞUNU!!?

Silahı almak için her uzandığın da, Nedim vermemekte diretiyor. Silahı beline koydu hiç bir  şey olmamış gibi masaya oturdu. Ben hala yere çökmüş kulaklarımı kapatmış bir halde, korku filmi izler gibi, Nedimin her hareketini izliyorum. Bu olanlar koca bir kabus olmalı, kabussa niye uyanmıyorum.

- İyi  misin Ceren?

Cenk'in sesi çok uzaktan duydum. İyi olmak mı? Nedim benden yana bir kes olsun bakmadı, önündeki bardağı kafaya dikmekle meşgul. Cenk'in şaşkın bakışlarını görmezden gelip arkama döndüm, hızlı adımlarla koşarak terk ettim mekanı. Bir dakika daha orda duramam. Uzaklaşıp düşünmem lazım. Arkamdan birilerinin bağırdığını duydum, dönüp bakmadım. Yolda gördüğüm ilk taksiye binip evin adresini söyledim. Yol boyu, aklıma binlerce sorular üşüştü. Hepsini kovdum. Şuan tek istedim eve gidip odama kapanmak.


.........

Cenk

Kahretsin Yetişemedim, Gitti... 

Uzaklaşan taksiyi, gözden kaybolana kadar izledim. Cereni o halde görmek, huzursuz etti beni? Tüm bu olanların suçlusu içerde, hiç bir şey olmamış gibi içkisini içiyor, silah ne lan, silah ne???

Kendi kendime kurdukça daha çok öfkeyle içeri girdim. Mekan boşaldı, korumalar ve bizden başka bir iki çalışan var. Onlarda korkudan oldukları yere sinmiş bize, biran önce gitmemiz için içten içe dua ettiklerini duyar gibiyim.

Nedim hiç bir şey olmamış gibi içki içmesine inanamıyorum.

- Senin derdin ne, oğlum?

Nedimi ayakta alkışlamak istiyorum. Güzelim geceyi mahvetti. Silahı  çıkardığı an aklıma gelince birden bedenim bu tuttu. Silah ve Nedim ne alaka? Taşıdığını bile bilmiyordum. Bizim Silahla ne işimiz olur, kendi halinde insanlarız. Ceren aldı başını gitti, bizimki peşinden gitmeyi bırak oturmuş koltuğa hiç bir şey olmamış  gibi içkisini yudumluyor. 

Arada gözlerini elinde tutuğu yarım içki bardağından kaldırıp bana baktı. Gözlerinde öfke elle tutulur cinsten. Konuşurken sesinin soğuktu.

- Sesinin ayarına dikkat et Cenk. Benim ne yaptığım seni ilgilendirmez. Silaha gelecek olursak. Tedbir  diyelim. Gerekli olduğu durumlarda kullanıyorum. Cerene gelecek olursak.

Ceren'inin adı geçince  öfkeyle parlayan gözleri söndü, yumuşadı sert sesi. Şimdi yaptığından pişman olmuş bir tavırla içti bardağını. Sertçe yutkunup yarım kalan konuşmasına devam etti. Konuşurken sesinin titremesine şaşırdım.

Bu Geceyi Unutma (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin