Arabayı kullanan kişiyle ayna da göz göze geldik. Donup kaldım, nefesim kesildi sanki, o bakışlar, iğrenç sırıtması...
- Uzun zaman oldu be gülüm.
.........
Ceren
Kabus mu bu?
Aynı şeyleri yine yaşıyor olamam..
- Noldu gülüm sustun?!
Kendini topla Ceren, dağılmanın sırası değil, demesi kadar kolay olsa keşke. Boğazım da tiken var sanki, yutkundukça batıyor. Oysa aynadan iğrenç gözleriyle bana bakıyor. Arabadan inmem lazım. Ama nasıl? Karnım ağrıyormuş gibi tuttum yüzümü acı çekiyormuş gibi ifade verdim.
- Noldu kız, beni görmenin şokunu atlatamadın mı? Ceren sana diyorum ses versene iyi misin?
- Kusacam dur..
Ağzımı elimle kapattım öğürdüm numaradan.
- Bir bu eksikti, arabaya kusuyum deme sakın.
Arabayı durdurdu, kapıya yapıştım hemen, iğrenç kahkahası çınladı arabada..
- E tabi, bunca yıl sonra benim gibi yakışıklıyı görmenin yan etkileri olacaktı. Arabadan çıktım, korkarım yalanım gerçek oldu, korkudan mı ne, karnıma bıçak saplanır gibi oldu, yerde gördüğüm büyük taş dikkatimi çekti, bu beni korur.
Yere eğildim, avuç içime sığacak kadar büyük taşı aldım. Sakin olmam lazım, panik yaparsam her şeyi mahvolur. Ben kendi iç sesimle savaş verirken o konuşarak yanıma geldi, arkamdaydı. Bakmasam da hissediyordum varlığını, kendini beğenmiş egosuyla, ve yine kendini poh pohlamaya devam etti şerefiz.
- Hadi hadi itiraf et kız... Sen de özledin beni değil mi? E ben özlenmeyecek adam mıyım? Boy desen var, pos desen var. Senin o enayi kocan sayesin de cebim de doluyor. Bir insan daha ne ister.. AAahh buldum, tek bir eksik var o da sensin gülüm.
Omuzuma dokunan elini hissedince, taşı tüm gücümle sıkarak, öfkeyle pisliğin kafasına indirdim.
- GÜLÜN BATSINN!! ŞEREFSİZZZ... SANA AZ BİLE AL AL... BUNU DA AL!!!
Kolunu yüzünü korumak için siper ettikçe, ben daha hırslandım, Bunca yıl susmanın verdiği acı, kendimden iğrenmem. Tek sebebi bu adam. Belki sonuna kadar gidemeden kurtuldum elinden, ama bu yine de yaşadığım iğrençliği hafifletmiyor.
En çokta susmak mahvetti beni, ne anneme ne ablama bir allahın kulunu anlatamadım. Yara gibi taşıdım o utancı. Bunca yıl sonra yine karşıma çıktı, bu sefer susup oturmayacam.
Saldırdım, Ellerim taşı sıkmaktan sızlamaya başladı durmadım omzuna kafasına neresine gelirse, vurdum.
- O.. ÇOCUĞU.. NİYE ÇIKTIYSAN KARŞIMAAA!!!
-KIZZ DURR, AHH VALLA ACIYOR KIZZZ DURR .. ALLAH ADI VERDİM LANN!!! DURRR!!!!
Bir den kollarımı tutunca, korkuyla gözlerim kocaman oldu, başıma geleceklerin korkusuyla bacağımı panikle bacaklarının arasına sert bir tekme indirdim.
O acıyla inleyerek diz çökerken ben kaçmak için arkamı döndüm hızla, bir adım atmıştım ki ayağımdan tutup yere düşmeme neden oldu, düşerken, başımı arabanın kapısına çarptım, fena sızlıyor. Kulaklarımın içinde patlamaya hazır bir balon var sanki, sesler bir an yok oldu, kendimi çabuk toparlamak için ellerimi yere dayayarak kalkmayı denedim, pislik ayağımdan tutup kendine çekiyor.
- Yooo gülüm öyle kolay gidemezsin, bir hoş geldin öpücüğü yok mu?
Sağ ayağımı kurtaramayacağımı anlayınca, sol ayağımı burnunun ortasına indirdim. Yok yetmez Acıyla bağırıp burnunu tutarken bacak arasına bir tekme daha indirdim. Can acısından yüzü kıpkırmızı oldu itin, hemen kalktım arkama bile bakmadan kaçtım oradan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Geceyi Unutma (Ara Verildi)
FanfictionCeren ne olduğunu anlamamış neden müziğin kesildiğini düşünürken, Islak ayakkabılar şaşkın bakış açısına girer, başını yavaşça kaldırıp baktığında, biraz kibir, biraz da öfkeyle harmanlanmış bir çift karanlık gözlerle kesişir kendi masum gözleri. ...