Ceren
Ayağım yüzünden günlerdir eve hapis oldum.
Oysa dışarısı ne güzel görünüyor, güneş bana inat yapar gibi kendini sergiliyor, Nedim bu süreç içerisinde hep yanımdaydı, geceleri özellikle ağrım yüzünden uyku tutmayınca, sabahlara kadar konuştuk..
Gerçek Nedimi tanıdım, meğer onun da yaraları varmış benim gibi, derinlerde sakladığı acıları. Kapı açıldı birden, gördüğüm yüzle, gerildim. Şeniz. Ne işi var bunun burda.. Ayağım eskisi gibi acısı katlanılmayacak gibi değil, bir hışımla kalktım yataktan, bana doğru gelen kadına, korktuğumu belli etmeye hiç niyetim yok.
- Ne istiyorsun.. Niye geldin Şeniz?
Güldü.. Gözlerini bana dikip uzun uzun bakarken, hastalıklı bir şekilde güldü. Sonra hiç beklemediğim sözler geldi arkasından.
- Yetmedi değil mi?
Neden bahsettiğini anlamadım, bana doğru tehlikeli bir adım daha attı, sanki ayaklarım buz tuttu.. Kımıldayamıyorum, olduğum yerde, Şenizin bana yaklaşmasını izledim. Soğuk sesiyle söylediği her söz, benim kafamı karıştırmaktan başka bir şey yaramıyor.
- Kocamı aldığın yetmedi, şimdi de oğlumun aklını çeliyorsun. Şimdi yeni avın Cenk mi?
Bu kadın normal değil.. Kesinlikle değil. Öyle bir şey olmadığını anlatmayı denedim, belki anlarda hastalıklı beyninde yarattığı düşüncelerden kurtulur.
- Ben Nedimle evliyim..
Parmağımdaki yüzüğü gösterdim, Nedimin nikahta taktığı yüzüğü. Yüzünde adlandıramadığım bir ifade belirdi.. Gözlerini yüzükten ayırıp bana baktı. Ağlamaklı bir hal aldı makyajsız yüzünü..
- Demek bunu da yaptı.. Sana yüzük taktı öyle mi? Bunca evliliğimize rağmen, sana yüzük taktı.. Ama hiç heveslenme varoş gülü.. Kocamdan da oğlumdan da uzak duracaksın, DUYDUN MUU BENİ!!???
Dondum kaldım olduğum yerde, o geldiği gibi ışık hızıyla kapıyı sertçe kapatarak gitti. Bu kadın iyi değil, kafasında kim bilir neler yaşıyor? Cenkle konuşmam lazım. Annesinin tedaviye ihtiyacı var, evde kimse güvende değil.
........
Cemre
Odam da yatağımda magazin dergisini bakıyorum. Mesela ünlü oyuncu kumsalda güneşlenirken poz vermiş. Bir diğeri de havuzda bir şeyler içerken çekilmiş.
Millet geziyor, ben eve tıkıldım şu genç yaşımda. Bende istiyorum ya.. Oralara gitmek bikinimle gelen geçene ama en çokta Ceren uyuzuna yansıtmak istiyorum. Onun yerine odamda kös kös oturuyorum, hayat mı bu? Bari anneme bakıyım napıyor?
Odamdan çıkıp, koridordan geçtim. Annem adresi belli mutfak. Direk oraya gittim, ve yanılmamışım mutfakta hamur yoğuruyor. Benim geldiğimi görünce..
- Sabahtan beri nerdesin sen? akşam olmadan yemekler hazırlanacak yoksun iş diyince kaçıyorsun anlamadım sanma?
Oturdum sandalyeye.. Her şeyden sıkıldım ya.. ama her şeyden, annemin laf sokmasından da. Masanın üstünde bir kapın içinde yeşil fasulye görünce, oyalanmak için ayıklamaya başladım. Dış kapının zili çalınca. Annem bana baktı, açmam için.
- Niye ben açıyorum?
Hamurlu elini havaya kaldırıp gösterdi..
- Ben mi açıyım Cemre.. Hadi kalk aç kapıyı, şu yüzünü de düzelt. Aç değilsin açıkta değilsin, rahat mı batıyor kızım sana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bu Geceyi Unutma (Ara Verildi)
FanfictionCeren ne olduğunu anlamamış neden müziğin kesildiğini düşünürken, Islak ayakkabılar şaşkın bakış açısına girer, başını yavaşça kaldırıp baktığında, biraz kibir, biraz da öfkeyle harmanlanmış bir çift karanlık gözlerle kesişir kendi masum gözleri. ...