4.Bölüm Frangman Bu Geceyi Unutma

589 39 8
                                    

Ceren yatak da hasta bir halde karnının ağrısından kıvranırken, halsizliğine lanet eder. Cansu sabah sabah armış neden gelmediğini sorunca, midesini üşüttüğünü yorgun halde yattığını söylemiş. Cansu hemen geleceğini söyleyip kapatınca, en azından biri beni umursuyor diyip buruk bir gülümseme yer etmiş dudaklarına. 

Şimdi nefes nefese kalmış yorgunluktan gözlerini açamaz, ablası yatağında yüksek bas müzik açmış tırnaklarına öje sürerken kardeşinin hasta olmasını bile umursamaz, müziğin ritmiyle yerinde ileri geri hareketlerle yatakda kendince  dans eder. 

Ceren gürültüye daha fazla dayanamayıp sesini duyurmak için hasta haliyle bağırır yatak dan doğrulup.

- KAPAT ŞUNU YA.. İNADINA MI YAPIYORSUN..

Cemre cerenin dediğini duymazdan gelip, tamda dediği gibi inat yapar daha çok açar sesi..

Kız kardeşini duymazdan gelip müziğe eşlik edip dansın yanında şarkıyı da mırıldanmaya başlar.

Ceren gücü yetse kalkıp ablasını bir güzel dövmek için neler vermezdi ki, midesi açlıktan kıvranırken, cemrenin ojeyi bitirip, patates yemeğini yemesine öylece buruk bir halde izler.

Telefonun ışığının yandığını gören kız, cansunun adını görünce, birden rahatlamanın verdiği duyguyla ağlamaya başlar.

Yatakdan zar zor kalkarak, duvarlara yapışa yapışa gidip kapıyı açar, cansu cerenin ateşten kızaran yüzüylei ağlayan gözlerini görünce, endişeyle elini alnına götürür kızın ateşinin düşündüğünden de çok olduğunu görünce telaşa kapılır, hemen onu hastaneye götürmeyi aklından geçirdiğinde duyduğu yüksek müzik sesiyle, kaşlarını çatıp cerene bakar.

Sonra kapıda üstünde gecelikle yeni oje sürdüğü belli olan cemrenin tıknaklarına üflemesini hayretle izler.

Kardeşi burda hastayken bu manyak oturup oje mi sürmüş diye düşünür. Cerenin yanından geçip, cemrenin üstüne üstene yürüyüp sinirle kolundan tutup bağırır.

- KIZIM SEN NASIL BİR MANYAKSIN, LAN KARDEŞİN BU HALDEYKEN SEN OJE Mİ SÜRDÜN.

Cemre bu gelen kızdan hoşlanmamış bir halde yüzünü buruşturup kolunu serçe çekip  kurtarırken, şımarık bir halde cerene bakıp çemkirir..

- EEE... BANA NE KIZIM, HASTA OLMASAYMIŞ O DA.

BANA MI SORDU ÜŞÜTÜRKEN. BÜTÜN GECE İNLEYİP DURDU ZATEN, UYUTMADI ADAM GİBİ. İŞİM YOKTU ONA MI ACIYACAKTIM BİR DE... YOK CANIM BAŞKA DERDİN...

Cansu hayretle bu konuşmayı üzgün gözlerle dinleyen cerene dönerek merakla sorar.

- KIZIM BU MANYAĞI NERDEN BULDUNUZ SİZ. AKIL HASTANESİNDEN Mİ KAÇTI, ARAYALIM DA GELİP ALSINLAR. BU NE BE ÇEKİLECEK GİBİ DEĞİL.

Cemre kendi hakkında böyle konuşmasından sinirle gözlerini devirip, cansuyu duvara iter, burnundan soluyarak bağırır küçücük evde.

- NE DİYORSUN KIZIM SEN, GEBERTİRİM LAN SENİ. SİZİ BANA SAYIYLA MI VERDİLER, O KADAR MERAKLIYSAN  AL CERENİ DEFOLUP GİDİN BU EVDEN. YETTİ BEE....

Cansu sırtının acısıyla, birde duyduğu sözlerle boynunu bir sağa bir sola yatırarak cerene bakıp izin ister.

- Kanka iznin varsa, ben buna ağızına sıçacam. 

Ceren duyduğu sözlerle sinirlenmeye bile mecali yokken, arkadaşının ne hissettiğini çok iyi anlar. Başıyla onaylar onaylamaz cansu çığlığı basıp, cemrenin suratına okkalı bir tokat atar, 

cemre can acısıyla bağırıp yere düşerken, cansu arka arkaya karnına tekmeleyerek öfkesini kusar.

- ULAN SEN NASIL İNSANSIN?

SEN NASIL BİR MANYAKSIN, SEN BENİM KARDEŞİM OLACAKTIN Kİ, AH... SABAH AKŞAM GÜNDE ÜÇ POSTA DAYAĞINI YEDİRİP ADAM EDERDİM..

Cemre can acısıyla yerde kıvranırken kardeşine bakıp öfkeyle gözünden dökülen yaşlarla yardım ister.

- NE BAKIYORSUN SALAK... BİR ŞEYLER YAPSANA... MANYAK BU KIZ... 

Cansu, o kadar dayağa rağmen hala kardeşine sataşan bu deli kızın akıllanmadığını anlayınca, bu sefer saçından tutuğu gibi sürükleyerek hasta kardeşinin ayaklarının dibine getirip öfkeyle bağır.

- ÖZÜR DİLE LAN..ÖZÜR DİLE KARDEŞİNDEN ÇABUK.. YOKSA, ALLAH YARETTI DEMEM, ANAN GELENE KADAR CANINA OT TIKARIM.



Çarşambaya görüşürüz canlar....❣❣❣

Arkadaşlar burda cerenin başına gelen olay malesef üniversite de okurken kaldığım yurda başıma gelen bir olay. Hastaydım ve kızı dövmeye gücüm yetmeyince sağolsun arkadaşım benim yerime dövüşmüştü kızı 😂😂😂😂

Bu Geceyi Unutma (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin