12.Bölüm Takıntı

585 35 82
                                    

Seher Hanım cerenin odadan çıkmasıyla omuzları düşmüş bir halde cemrenin yatağının bir köşesine çöker gözleri dolmuş sağ elinin tersiyle gözünden akan yaşları silerken kederli bir halde söylenir.

- Ben daha napıyım, kaça bölüneyim. Civan orada siz burada.. Yoruldum artık, birinizi toparlıyorum diğeriniz dağılıyor. 

Cemre annesinin beline sarılıp başını göğsüne yaslarken annesini teseller durgun bir sesle.

- Merak etme anne, ben seni hayal kırıklığına uğratmayacağım. Gecekonduyu unut, dönmeyecez oraya. Önümüzde güzel günler var anne,  ben buna inanıyorum sende inan.

Seher hanım derin bir nefes alıp cemrenin elini avuçlarının arasına alıp, kocaman bir öpücük kondurup yüzünü avuçlarının arasına alıp, anne nasihatı eder.

- Bak cemre, sen ne civan gibi serseri oldun başıma, ne ceren gibi boş hayaller peşine düştüm. Sen benim aklı başında, dimdik ayakları üzerinde duran  kızımsın.

Bizim gibi ev ev temizliğe gitmeyeceksin, tam tersine paranla onlar seni evini temizliğe gelecek.

Çok yükseklere kaldır başını kızım, sakın alçak tutma, yükselemezsin yoksa, ben zamanında dik tutamadım başımı şimdi burdayım. Sen benim kaderimi yaşamayacaksın. Sen Cemre değil, Cemre Hanım olacaksın. Anladın mı kızım?

Cemre kararlılıkla annesinin elini sıktıktan sonra sımsıkı sarılır boynuna kendin emin kararlı bir sesle, söz verir annesine.

- Söz veriyorum anne, ben başaracam, Cemre Hanım olacam ben, cemre hanım.

Annesine sarılan kolları gevşetip, geri çekilir cemre, annesinin yüzüne her baktığında  yüzünde çizgilerin yanına yeni çizgilerin geldiğini gören kız, dudaklarına korkunun verdiği hisle titremeye başlar.

Annesinin kaderini yaşamaktan ölesiye korkar cemre, odadaki oksijenin kendisine yetmediğini hisseden kız, annesinden uzaklaşıp nefes almak için camı açar, ayın ışığı bahçeye yansırken, gözleri havuzun yanında öpüşen çifti görür. 

İlk başta kim olduklarını göremez, gecenin karanlığı görüş açısını azaltır. Gözü karanlığa alışınca, cerenin kıyafetlerini görür ilk, korkuyla yutkunur önce, kardeşinin birisiyle öpüştüğünü görmek öyle bir histir ki, eli ayağı sinirden titrer, Adamın kim olabileceğini düşünür hızlıca kafasında, Cenkin hastane de olduğunu hatırlayınca, geriye tek bir kişi kalıyor.

'' Nedimmm''

Az önceki öfkenin yerine koca bir acıya bırakır kendini, Kardeşi sevdiği adamı öpüyor, bu cümlenin ağırlığı altında ezilir, bunu da yaptın ya ceren, allah kahretsin seni.. Hayatıma girdiğin güne lanet olsun. 

Hayatım da, iyi olan her şeye göz dikiyorsun, ulaşamayacağını bile bile göz dikiyorsun. Ama olmaz bu sefer olmaz, kaybetmem, nedimi kaybedemem, senden önce ben gördüm ben sevip bekledim. Benim olanı almana izin vermem, asla..

O sıra da annesinin sesini duyar, oda da.

- Kızım kapat şu camı, gece gece iş mi senin yaptığın. Ah, ceren nerede napıyor acaba.

Sesi pişmanlık dolu çıkar Seherin, cemre annesinin hiç bir şey olmamış gibi ceren için endişelenmesine sinirlenir.

İki yüzlü kardeşi, önce oda da kendini mağdur göstermiş, yetmiyormuş gibi, şimdide havuz başında benim olmam gereken yerde benim öpmem gereken dudakları öpüyor. İçinde her saniye şiddetli büyüyen öfkesini nereden çıkaracağını bilemeyen cemre, hırsla annesine döner.

Bu Geceyi Unutma (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin