Πρόλογος

434 17 3
                                    

Ιδανικές φωνές κι αγαπημένες
εκείνων που πέθαναν, ή εκείνων που είναι
για μας χαμένοι σαν τους πεθαμένους.

Κάποτε μες στα όνειρά μας ομιλούνε·
κάποτε μες στην σκέψη τες ακούει το μυαλό.

Και με τον ήχο των για μια στιγμή επιστρέφουν
ήχοι από την πρώτη ποίηση της ζωής μας -
σα μουσική, την νύχτα, μακρυνή, που σβύνει.

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης
Φωνές

~

Μπορεί αυτή η προσπάθεια για τη συγγραφή του βιβλίου να είναι για τον καθένα από τους αναγνώστες κάτι ξεχωριστό. Ενδεχομένως να μην προκαλέσει συναισθήματα όμως η γνώμη του κοινού είναι πολύτιμη για να καταλάβει ένας άνθρωπος, που βαδίζει σύμφωνα με τις ικανότητες του.

Η ιστορία της Πηνελόπης αποτελεί ζωντανή απόδειξη ότι δύο χαρακτήρες φαινομενικά άκαρδοι και ψυχροί σαν τον πάγο, βυθισμένοι σε προκαταλήψεις και στερεότυπα, σταλμένοι από την πλευρά του Σκότους για να ενώσουν το καλό με το κακό και να φέρουν τη καταστροφή, είναι ικανοί να αποκτήσουν συναισθήματα και να αγαπήσουν.

Όμως η αγάπη είναι αναπάντεχη και ύπουλη. Δεν σου επιτρέπει να επιλέξεις εσύ ο ίδιος ποιον θα ερωτευτείς. Σε μια από τις περιπτώσεις που η μαγεία διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, τα αποτελέσματα είναι δραματικά.

Πάθος.

Μίσος.

Τοξικότητα.

Δράμα.

Αφοσίωση.

Θάνατος.

Αίσθημα.

Περιπέτεια.

Δράση.

~

-Οι χαρακτήρες θα εμφανίζονται σε φωτογραφίες όταν περιγράφονται.

-Draco x reader

-Ο Antony Riddle εμφανίζεται στο 20ο Κεφάλαιο της ιστορίας.

-Διαβαζετε μόνο με τη δική σας συγκατάθεση κι ευθύνη διότι ενδέχεται να υπάρχουν σκηνές ή φαινόμενα που θα μπορούσαν να θίξουν και να είναι ακατάλληλα για μικρές ηλικίες.

-Το δημιούργημα αυτό αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας. Τα πρόσωπα, τα ονόματα και οι καταστάσεις είναι φανταστικά και οποιαδήποτε ομοιότητα είναι συμπτωματική και δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

-Το βιβλίο είναι βασισμένο στον φανταστικό κόσμο του Χάρι Πότερ της Τζ Κ Ρόουλινγκ.

-Εγώ απλά προσθέτω ορισμένους χαρακτήρες (πχ Πηνελόπη Κλαρκ, Μάγκνους Κλάρκ, Κλαρισσα Φροντον-Κλαρκ, Τζέις Κλαρκ, Ελένα Σμιθ, Άντονι Ρίντλ κα)

-Στοιχεια όπως Ρούνοι και πρόσωπα είναι εμπνευσμένα εξωτερικά από την σειρά βιβλίων της Cassandra Clare.

~

Ευελπιστώ να σας αρέσει και
να απολαύσετε την ανάγνωση.

STAY DRACO
By: Katherine Tselp

stay draco Where stories live. Discover now