Βρίσκομαι τώρα πλέον μόνη σε μια αίθουσα γεμάτη εύθραυστα αντικείμενα. Φαινόταν πραγματικά σημαντικα για όποιον είναι ο ιδιοκτήτης. Από την τελευταία φορά που ο κύριος Σνέιπ μου είπε να έρθω εδώ και να μην κουνηθώ. Εγω απλά υπάκουσα. Ίσως ήταν ο φοβος που με έκανε να τρέμω σαν ψάρι.Τώρα ειδικά δεν ήξερα που πρέπει να πηγαίνω. Δεν είχα ιδέα ότι ειναι απαγορευμένη η κυκλοφορία σε αίθουσες διδασκαλίας ενώ δεν πραγματοποιούνται τα μαθηματα και φυσικά δεν ήξερα τους κανόνες του σχολείου.
Κοιτάζω την πορτα που τρίζει και την επόμενη στιγμή αντικρίζω τον κύριο Σνέιπ με εναν άνδρα. Ήταν αυτός που στεκόταν σε ενα βήμα τις προάλλες, όταν η κυρία ΜακΓκοναγκαλ μου φόρεσε το καπέλο της επιλογής.
"Για να δούμε" ψελλίζει αυτός κι εγώ κοκκαλώνω. Μαζί του οδεύει προς το γραφείο της αίθουσας και ο κύριος Σνέιπ. Στέκονται δίπλα όμως εκείνος ο άνδρας μόνο κάθισε αφήνοντας τον καθηγητή όρθιο. Κοιταζω και τους δύο ενώ μετά απλά κατεβάζω το κεφάλι από αμηχανία.
"Άλμπουμ Ντάμπλντορ" λέει και μου δίνει το χέρι του για χειραψία. Έκπληκτη του το δίνω κι εγώ λέγοντας σκεπτικά το δικό μου όνομα. Απομακρύνομαι και ξαναφθάνω στην αρχική θέση μου.
"Τι κάνει ο θείος σου ο Μάγκνους;". Από εκεί που περίμενα να με κρίνει αυστηρά άλλαξε εντελώς η στάση του. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς επιδιώκει όμως απαντάω με συνοδεία τρέμουλου ένα "Καλά είναι".
"Τιμή μας να έχουμε μια δυνατή μάγισσα σε αυτό το σχολείο. Πως σου φαίνεται ο κοιτώνας σου; Όλα καλά ως τώρα;" με ρωτάει ενώ ταυτόχρονα ψάχνει ορισμένα έγγραφα.
"Μια χαρά" αναφέρω για ακόμη μια φορά μονολεκτικά ενώ παρατηρώ προσεκτικά κάθε κίνηση του. Ο κύριος Σνέιπ ξεροβηχει. Κοιταζει αινιγματικά τον Ντάμπλντορ ενώ του κάνει νόημα να να μου μιλήσει. Φαίνεται επίμονος.
"Αυτό που έγινε σήμερα θέλω να πιστεύω ότι δεν το γνώριζες. Απαγορεύεται να περιφέρεται κανεις σε αίθουσες διδασκαλίας ενώ δεν έχει μάθημα σε αυτές" μου εξηγεί και κάνει νόημα να αποχωρήσω με κινήσεις του χεριού του. Παρόλα αυτά εγώ στέκομαι ακίνητη περιμένοντας.
BẠN ĐANG ĐỌC
stay draco
Fanfiction"Είσαι διπολικός και αυτό σε καθιστά τοξικό απέναντι στους άλλους" [...] Η Πηνελόπη Κλάρκ, αποτελώντας την εξαίρεση για την οικογένεια της, είναι κάτοχος μαγικών ικανοτήτων. Η πιο ικανή σχολή για μάγους και μάγισ...